Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat sanat,jotka kumppanisi on sinulle sanonut?

Vierailija
28.05.2012 |

Entä omat suustasi lasketut sammakot?

Suhteesi pituus?

Me olemme olleet yhdessä 10v,

mies on kerran sanonut "Haista v****"

ja silloinkin äärimmilleen ärsytettynä.

Itse olen lasettanut suustani kaikenlaista

paskaa,kuten raivopäissäni huutama

" K-pää idiootti,oot ärsyttävä vähä-älyinen

luuseri"

En ole kovin ylpeä itsestäni,mies on perhekeskeinen,auttavainen,rakastava ja kiltti ihminen.

Voi huokaus.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista vittu kusipää ääliö idiootti, minä siis sanoin miehelle. Mies on sanonut mulle tuki huora turpas.

Tuosta aikaa vuosia ja oltiin tuolloin erittäin lähellä eroa. Onneksi jostain löytyi molemmilla vielä halua yrittää ja saatiin asiat paremmiksi.

Vierailija
2/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan tunteeni (toista naista) kohtaan ovat aitoja ja oikeita.

Naimisissa 8 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut seksiä harrastaa tuon jälkeen.

Vierailija
4/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin lienee kuitenkin se kun sanoi että kroppani on kuin läskin äijän (tiedän, olen harteikas ja lihava). Jostain pervosta syystä hän kuitenkin haluaa minua edelleen ja on halunnut koko 10 vuoden liiton ajan. Tarjouduin lähtemään pois hänen elämästään, mutta eipä tuo päästänyt.

Itse saatan vihaistuksissani sanoa miestä k**ipääksi ja muuta yhtä kypsää. Haistattelen myös joskus mutta en koskaan ole arvostellut miestä kuten hän minua.

En sitten tiedä kumpi meistä on se pahempi. Kumpikin taidetaan olla yhtä typeriä.

Vierailija
5/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen sun kanssa vaan säälistä."

Jep, ero tuli eikä saanut exä enää mua takas, vaikka kuinka yritti...

Vierailija
6/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

'sä et mekritse mitään tälle perheelle', 'jälkeenjäänyt', 'likasin sika mitä oon ikinä nähnyt' .....

Vierailija
7/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiseksi jäänyt ex-poikaystäväni on ollut ainoa jolla on ollut taipumusta verbaalisiin mokailuihin. Hänellä se kumpuaa yrityksestä ulkoistaa mielenterveysongelmansa ja epäonnistumisensa minuun. Oma mieheni on tasapainoinen ja osaa elää elämää.

Vierailija
8/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jo päätt

Nyt lähteä ulkomaille töihin.

Vierailija
9/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanonut kännipäissään 2 kertaa viihteeltä tullessamme minua huoraksi, kun baarissa miehet on kuulemma kytännyt minua.

Niin, minähän se huora olen jos miehet kattoo perään. Koskaan en ole flirttailut muille tmv.

No anteeks tää on annettu, muuten ihan kelpo mies.

15v yhdessä.

Vierailija
10/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittelyä tulee harrastettua riidellessä lähes aina. Mutta pahin, mitä mieheni on mulle sanonut suutuksissaan on se, että hän toivoo mahassa olevan lapsemme kuolevan, koska minä olen niin hirveä, ettei halua lasta kanssani. Minä olen pahimmin sanonut varmaan, että pidä ruma turpasi kiinni, kun hän on mesonnut ja riidellyt kanssani.

Vierailija
11/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittelyä tulee harrastettua riidellessä lähes aina. Mutta pahin, mitä mieheni on mulle sanonut suutuksissaan on se, että hän toivoo mahassa olevan lapsemme kuolevan, koska minä olen niin hirveä, ettei halua lasta kanssani. Minä olen pahimmin sanonut varmaan, että pidä ruma turpasi kiinni, kun hän on mesonnut ja riidellyt kanssani.

Sairas mies!!!

Vierailija
12/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin että ruokakassamme on tyhjä eikä lisää rahaa tule viikkoon, mies tokaisi että koetapa keksiä jotakin.

Minusta se oli kamalaa. Ei edes tarjoutunut antamaan lisää rahaa. Itse kuitenkin syö eniten, 100 kiloinen mies.

Kyllä aika ankarasti kuittasin takaisin, mutta silti jotenkin tuo jäi pahoittamaan mieltäni.

Itse olen sanonut paljonkin, mm että vihaan häntä.

Olen ihminen joka ei henkistä pierua pidättele. Sanon suutuspäissäni kaikenlaista.

Vierailija
13/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan tunteeni (toista naista) kohtaan ovat aitoja ja oikeita.

Naimisissa 8 vuotta.

Tämä on kyllä näistä kamalin.

Vierailija
14/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei tää enää tunnu miltään, kun ei ole tunteita", seksin jälkeen, kun hän harkitsi eroa.

Yhdessä 11 v

Vierailija
15/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoin niinkin kauniisti kun "mistä mä löydän aina teidät kehitysvammaset idiootit naiset"

Itse sanoin kerran miehelleni "vedä kätees jos haluat noin paljon" ja "tolla käytöksellä pääset nopeasti joka-toinen-viikonloppu-isäksi"

Yhdessä 8 vuotta

Vierailija
16/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vain tämmöstä p*skaa" tuumasi näin viime isänpäivänä." tämmösiä jos tulevat olemaan jatkossa, en halua viettää niitä enää" tai jotenki ettei halua olla enää yhdessä tms. on sanonut paljon muutakin mitä nyt en muista. näistä pohjamudista aina noustaan, kun ei tulis enää..

Vierailija
17/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rotta, joka joutaisi tappaa

Vierailija
18/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaiskaan. En jaksa miettiä huonoja hetkiä!

Vierailija
19/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin, kun olin menossa sellaiseen tutkimukseen, jossa nukutettiin.

Kyllä minä ihmettelen, miten jaksoin semmoisen kanssa monta vuotta, vaikka ei sentään asuttu koko ajan yhteisessä asunnossa.

Vierailija
20/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi