Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi mitään, mutta petyin kun minulle " nähtiin" taas poika!

Vierailija
22.11.2005 |

Neljä (ihanaa) poikaa jo on, mutta vielä viides toiveissa ja mielellään olisin tytönkin ottanut..

Eli, viittaan tuohon Näkijä-ketjuun, ja tiedän kyllä ettei sitä niin vakavasti tarvitse ottaa, mutta monille oli nähnyt oikein...

Älkääkä ivailko, rakastan varmasti (taas) poikaakin yhtä paljon. Kunhan vain ajattelin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä kysyin siltä alku syksystä et milloin meille kolmas lapsi. ei kuulema tule, nyt viikkoja 17 ja potkut jo tuntuu.. mutta kuinka vaan voi vielä käydä.. mutta mä en pelkää. toivotaan sinulle tyttöä. ;)

Vierailija
2/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaiskaan. Naapurin rouvalla on viisi ihanaa poikaa ja aika upea näky ovat, kun ovat koko perheellä liikenteessä. Etenkin nyt kun pojat ovat jo isompia ja mielettömän hyvätapaisia nuoria miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitäsköhän tosiaan lainata tuttavaperheen miestä, niillä kun on " vaan" tyttöjä ;)

ap

Vierailija
4/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain yksi poika, joten hän varmasti ottaisi mielellään poikaseuraa ja sinä saat tyydytettyä tyttären kaipuun noilla minun tyvärilläni. Saat vaikka kaksi jos minä saan vastaavasti kaksi =)

Vierailija
5/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekasta vauvasta asti vanhemmat oottivat tyttöä tulevaksi ja viimeisen kohdalla olivat jo ihan varmoja tytöstä mutta eipä tullut:) No meidän esikko ja heidän eka lapsenlapsi oli sit tyttö ja sitä ovatkin (varsinkin ukki!) höösänneet oikein urakalla!

TUleekohan meille sit tyttösarja;) Mutta jospa te saisitte jo tytön vaikka komea se veljessarjakin on!!

Vierailija
6/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varautunut kuraryöpytykseen, mutta te saitte asiat kyllä näyttämään paaaljoooon valoisemmilta! Ihania ihmisiä, kiitos!

ap