Häälahjalistassa olevista lahjoista??
Häälahjalistassa oli lahjatoiveet. Valitsimme yhden ja varasimme ja ostimme. Hintaa tällä lahjalla on 15€. Tarvitseeko ostaa muuta lisäksi?
Lista oli niin lyhyt, että siinä ei ole esim. vastaavan hintaista toista lahjaa.. menemme häihin kuitenkin 550km päähän, että matkoihinkin + hotelliin menee jo rahaa.. Mitä mieltä siis olette, riittääkö tuo vain?
Kommentit (9)
No jos olivat listaan laittaneet yhdeksi lahjaksi, niin kyllähän se sitten on ihan toivottu ja riittävä lahja siinä missä muutkin listan lahjatoiveet.
Jos tuntuu vähäiseltä, niin voihan siihen sitten listan ulkopuolelta ostaa vielä jotain pieniä lisukkeita, ehkä jotain tuohon lahjaan liittyvää tai vaikka kuoharipullon, suklaakonvehteja tai muuta. Tai sitten lahjakortin, joka voi olla yhdessä tekemistä tai vaikka yösija, kun tulevat käymään teilläpäin.
mutta toivottuja juttuja ja sen perusteella sanon että ei tarvitse muuta lahjoa!!
No jos olivat listaan laittaneet yhdeksi lahjaksi, niin kyllähän se sitten on ihan toivottu ja riittävä lahja siinä missä muutkin listan lahjatoiveet.
Jos tuntuu vähäiseltä, niin voihan siihen sitten listan ulkopuolelta ostaa vielä jotain pieniä lisukkeita, ehkä jotain tuohon lahjaan liittyvää tai vaikka kuoharipullon, suklaakonvehteja tai muuta. Tai sitten lahjakortin, joka voi olla yhdessä tekemistä tai vaikka yösija, kun tulevat käymään teilläpäin.
Fiksusti sanottu, kiitos! Tätä ko lahjaa oli toivottu useampi kappale, ovat astiastoa samaa sarjaa. Ehkäpä se kuohari voisi olla kiva lisä.. Hirveästi en uskalla ostaa listan ulkopuolelta, koska sehän ei ole silloin toivottu..
Meille on tulossa kohtalaisen isot häät ja luonnollisesti vieraita monesta eri tuloluokasta. Ihan jo ison kutsuvierasmäärän vuoksi tuntui selkeimmältä tehdä lahjalista, ettei jokaisen tarvitse eriseen arpoa, millä voisi meitä muistaa ja tarvitseeko sen olla kuinka kallista ja mitä jos ei miellytä ja ja ja...
Listalle laitoimme ihan kaiken hintaista toivetta, kuitenkin meille tarpeellista ja mieluisaa (ei enempää kynttilänjalkoja pliis... =D ), aina juuri jostain keräämämme astiaston yksittäisestä lasista tai 1000 palan palapelistä sitten n. 100 euron arvoiseen asti. Ja todellakin se ihan yksi, edullinenkin lahja on tarpeeksi! Yritin lahjalistaan korostaa sitäkin, että mitään ei oikeasti tarvitse tuoda, me olimme kiitollisia kunhan vieraamme pääsivät paikalle, mutta tiedän, että moni kuitenkin halusi ehdottomasti jotain tuoda, eikä kaikille raha ole mieluisa vaihtoehto.
Toivon, että vieraamme tuntevat/tietävät ajatusmaailmaamme sen verran, että oikeasti tarkoitimme tätä. =)
Eli kyllä voi tosiaan ostaa vain sen yhden lahjan. =) Ajatushan on, että se on vieraiden toivoma eikä tarkoitus ole haalia montaa lahjaa siltä listalta.
ei kyllä olisi riittävä!
Me pidämme häät pienelle porukalle ravintolassa ja kustannukset per juhlija on n.70e!
Kyllä yleensä on periaatteena, että edes sen syömisen verran laitettaisiin lahjaan eli yleensä jossain pitopalveluhäissä syöminen on siinä 30e tienoilla.
Kyllä minua ainakin ärsyttäisi, kun itse olen muiden häihin panostanut 30-50e lahjoilla, että minun häihini tuotaisiin joku vaivainen 15 euron juttu, kun kuitenkin minäkin panostan sen 70e juhlijaan.
Eiköhän tuossa ollut tarkoitus, että voitte ostaa esim kuusi noita esim. lautasia, ja joku toinen sitten neljä lisää samaa sarjaa.
Minusta 15 € on todella vähän häälahjaan. Suorastaan nolo. Pienelläkin budjetilla. Enkä tarkoita, että lahjan pitäisi olla mitenkään pröystäileväkään.
häälahjaan pitäisi panostaa ihan minimissään tuo 30 euroa!
Johan synttäreillekin yms. "vähäpätöisiin" juhliin viedään 15 euron lahjoja.
Itse olen panostanut 50-100e häälahjoihin. Kerran elämässähän niiden häiden yleensä on tarkoitus vain olla.
lisää vastaavan hintaisia jos kerran samaa toivottu useampi:) Eli olisitte voineet ostaa niitä vaikka sen kaksi... Kun jos kyse on esim yhdestä lautasesta, niin kieltämättä hiukan outo häälahja. Yksi astia joita tarvitaan monta... Eikä siis pahalla, itselle lahjana en pahastuisi, mutta jotenkin en kyl kehtaisi viedä muille:D Ja tietty jos teillä rahallisesti tiukkaa ja hääpari sen tietää, niin tuskin edes kummastelee:)
Oli sitten pakko ottaa se halpa vaihtoehto koska se riittää sellaisenaan.
Nyt sun tarttee siihen päälle joku kylpyläloma kustantaa? Miksi? Näyttää että sulla on rahaa?