Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paino nousee vaikka syön kevyesti!!

Vierailija
28.05.2012 |

Missä vika?!! On tää kumma, kun ei paino lähde putoamaan :(

Eli olen 160cm ja painan tällä hetkellä 66kg. Olen pudottanut nyt reilussa kuukaudessa 3,4kg ja nyt suunta on jälleen ylöspäin, eiliseen panoon on tullut 500g lisää :(! Syön n. 1200 kcal vuorokaudessa kulutuksesta riippuen, joskus enemmän (liikunnan takia tulis liikaa vajetta) joskus vähän vähemmän. Käyn lenkillä (juosten-kävellen) väh. 5krt viikossa, osan vedän kovaa ja sitten taas hiukan rauhallisempaa vauhtia.

Eikai nyt vähempääkään kannata syödä?! Missä siis vika, kun paino nousee?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella syön sen mitä sanoin. Mulla on vaaka ja netin laskuri käytössä, tiedän siis mitä syön ja minkä verran!!

Ruokapäiväkirjoihin perustuvissa laihdutustutkimuksissa on tullut selvästi esille, että ihmiset eivät kirjaa kaikkia syömisisään. Samoin se, että ihmiset syövät salaa. Näin se nyt vaan on. Kalori on kalori ja jos niitä saa liikaa väistämättä lihoo tai ainakaan paino ei putoa.

Vierailija
22/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksistanne. Mittanauha on hankittu ja sillä alan mittaamaan kuun ensimmäisenä päivänä joka kuukausi. Harmittaa, kun en aloittanut tätä diettiä aikasemmin, olis kiva kesällä olla kunnossa, mutta onhan aina ensi vuosi.

Olen aina ollut ylipainoinen ja siksi vähän neuroottinen, kun kerrankin sain itsestäni irti tämän dietin ja motivaatio on huima, vaikka siltä ei kuulosta. Joten tuskin on mahdollisesta syömishäiriöstä kyse :)

ps. paino on edelleen noususuunnassa :( +400g taas edelliseen. Mutta nyt lakkaan tuijottamasta vaakaa. Käyn sillä vaikka kerran viikossa ja seuraan painonpudotusurakkaa mittaamistani senteistä!

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten, kävin vaa'alla kerran kuussa - eli suurin piirtein 4 kertaa ja sitten urakka olikin ohi.

Ja vaaka tavallinen viisarivaaka, josta näkee korkeintaan puolen kilon tarkkuudella. En myöskään mittaillut itseäni muuten. Pudotuksen näki peilistä ja huomasi vaatteista.