Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omasta mielestään rehellinen mies :D

Vierailija
28.05.2012 |

Sylettää seurata ex-miehen touhuja, menee luotto kaikkiin miehiin! Onko ne kaikki samanlaisia? Haukkuu mulle nykyistäkin valloitustaan, mutta naisen edessä esittää täydellisen luotettavaa, kuten mulle aikanaan. Nyt naisensa on halunnut pitää jonkin sortin taukoa ja tää uuno on jallittanut mua ihan täysiä (kuten heidän yhdessäolon aikaankin). Ja kun viimein ymmärtää etten halua enää hänestä yhtään mitään, palaa samantien omasta mielestään rehellisenä miehenä naistaan huijaamaan... Miks, voi miks tuon idiootin täytyy viedä mun usko niihin oikeesti rehellisiin miehiin???

Ja kun olen tältä uivelolta kysyny miltä mahtaisi naisestaan tuntua, jos tietäisi mitä äijä hänen selän takana touhuaa saan vastineeksi etteihän HÄN MITÄÄN VÄÄRÄÄ TEE!!!!

Ja ongelmanahan tässä on se että mulla ois kiikarissa yksi ihananoloinen mies, joka on osoittanut myös kiinnostuksensa. Mutta tän ääliön jäliltä ja sen kieroiluja eron jälkeenkin seuranneena en uskalla luottaa keneenkään... Kuinka päästä luottamuspulasta eteenpäin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla