Olen läski ja paska itsetunto viturallaan.
Naimisissa olen, mutta inhoan itseäni. Saan kyllä tuotettua vaimokkeelleni orgasmin, Kirjoitan siksi teille että ette tekisi samaa virhettä kun minä. Entisestä huippu-urheiliasta läskiksi. Olen aloittanut uuden elämän, mutta riittääkö se?. Olen myös havainnut että kullini on merkittävästi lyhentynyt, Itse en ymmärrä. No laihduttamista on vielä N50kg. Että repikää siitä sitten (en kirjottanut että säälittäis). Muille varoitukseksi vaan.
Kommentit (5)
Kyllä mä olen sitä mieltä että katsotaan voi vittu mikä läski. Jos kouluarvosaksi olisi 1-10 niin mulla olisi 2:sen luokkaa itsetunto. Seksuaalisesti olen aktiivinen kotona vaimokkeelle, hänen mielestä hoidan hommelit petissä hyvin (valehteeko) melko varmasti.
meidän yli kaksvitosten naisten kerhoon. Et mahda asialle enää mitään.
Veikkaisin että näilläkin palstoilla on tosilihavia. Miksi ette voi kertoa kokemuksistanne?. Minulla on tosi kiusallinen olo omasta kropasta. Huumoria löytyy ja sillä olen jaksanut eteenpäin, jos tässä alkaisi murehtimaan läskejä ja olisi niin sanottujen "normaalin" mitoissa olisiko se elämä niin auvoista kuitenkaan?.
Sinä itse päätät mikä riittää.