Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla sanoa miehelle että haluan erota

Vierailija
27.05.2012 |

niin luuseriolo.

mistä löydän rohkeutta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut miehelle mikä sinua teidän avioliitossa painaa? On aika karmivaa kuulla tuollainen uutinen. Avioero ei ole ilmoitusasia. Onko teillä lapsia? Mistä syystä haluat erota?

Vierailija
2/4 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosi helpottuu. Pullauta sanat vaan ulos suustasi, vetkuttelu ei auta yhtään. Mieti valmiiksi yksinkertaiset ja selkeät sanat. Asiat lähtee sen jälkeen rullaamaan itsestään.

Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Eron mahdollisuudesta oltiin kyllä puhuttu jo vuosi, mutta lopulta, kun varma päätös oli syntynyt itselläni, asia oli yllättävän vaikea sanoa ääneen. Vetkuttelin monta päivää ja oloni kävi sietämättömäksi. Lopulta kävelin miehen eteen, puristin kädet nyrkkiin ja sanoin kolme sanaa: mä haluan erota. Kun ne sanat sai sanottua, olo helpottui ja tietenkin asiaa sitten käsiteltiin koko ilta ja yö. En ymmärrä miksi vetkuttelin asiaa, joka joka tapauksessa joskus piti nostaa pöydälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosi helpottuu. Pullauta sanat vaan ulos suustasi, vetkuttelu ei auta yhtään. Mieti valmiiksi yksinkertaiset ja selkeät sanat. Asiat lähtee sen jälkeen rullaamaan itsestään.

Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Eron mahdollisuudesta oltiin kyllä puhuttu jo vuosi, mutta lopulta, kun varma päätös oli syntynyt itselläni, asia oli yllättävän vaikea sanoa ääneen. Vetkuttelin monta päivää ja oloni kävi sietämättömäksi. Lopulta kävelin miehen eteen, puristin kädet nyrkkiin ja sanoin kolme sanaa: mä haluan erota. Kun ne sanat sai sanottua, olo helpottui ja tietenkin asiaa sitten käsiteltiin koko ilta ja yö. En ymmärrä miksi vetkuttelin asiaa, joka joka tapauksessa joskus piti nostaa pöydälle.

se varmaan pitää tehdä. oon jo miehelle sanonut, että ero on mielestäni mahdollisuus, mutta hän ei vaan halua hyväksyä asiaa. kai se on pakko vaan rykästä ilmoille.

Vierailija
4/4 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miehesi hyväksyntää. Alat vaan etsiä asuntoa, roudaat kamasi sinne ja hoidat paperisodan. Mieheltäsi ei kysytä siinä yhtään mitään, sillä jos on naimisissa, niin eron saa ihan omasta tahdostaan jättämällä oikeuteen hakemuksen, josta alkaa harkinta-aika. Avoliitosta sitten vaan kamat omaan pesään ja yhteinen omaisuus puoliksi. Jos on odotettavissa jukuripäisiä hankaluuksia, kannattaa varautua asianajajan etsimiseen, että ositus saadaan tehtyä.

Mutta hyvä se on infota, että hei, tämä oli nyt tässä.