Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairaslomista

22.11.2005 |

hei! kyselisin et mitenkä olette saaneet sairaslomaa väsymyksen takia?? mua vaivaa kauhee väsymys 24h ja on jo toinen tulossa niin esikoisen ja kodin kanssa on jo tarpeeksi tekemistä.. menossa rv 10+2 kiitos vastauksista :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin alkuraskaudessa saada jonkun 5 päivää väsymyksen takia. Yks kaveri tais saada kerran melkein kaks viikkoa. Riippuu hiukan lääkäristä ja miten asian esität..

Vierailija
2/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin TODELLA väsynyt ja pahoinvoiva just noilla viikoilla ja en olisi kertakaikkiaan jaksanut olla töissä ollenkaan, niin sain viikon saikkua ja oli jo huomattavasti paremmassa kunnossa. Reippaasti pyytämään vaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Minä olin viikon 6 jälkeen niin tajuttoman väsynyt ettei töistä tullut yhtään mitään (nukuin keskimäärin 18 tuntia vuorokaudesta enkä tuntenut mitään vaikeuksia nukahtaa uudelleen, hih). Lisäksi oli melkoisen etova olo.

Menin yksityiselle työterveyslääkäriin ja siellä minulle kirjoitettiin sairauslomaa reilu viikko kerrallaan. Sisällä huoneessa olin ehkä kaksi minuuttia joten aika helposti saikku järjestyi. Lääkäri kirjoitti poissaolon syyksi raskauspahoinvointi (eli kannattaa viimeistään tässä vaiheessa sanoa työnantajalle) ja toivotti ensi viikolla tervetulleeksi uudestaan :)

Parempaa vointia Sinulle!

Johanna

Vierailija
4/4 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolitoista viikkoa väsymyksen ja pahoinvoinnin takia, fyysinen työ, niin ei pysty tekemään jos ei saa syötyä/oksentaa.nyt vko 10 ja alkaa helpottaa.