Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut renttuun, ai miksikö?

Vierailija
27.05.2012 |

Aluksi tutustuessani häneen en tosin tiennyt kyseessä olevan pelimies/renttu/kusipää.

Hän tulee oma-aloitteisesti lähelle, koskettelee, himoitsee. Kalu (keskisuuri, tai ehkä vähän suurempi) on aina juhlakunnossa, ennen kuin vaatteitakaan on otettu pois. Seksi on kiihkeää, toimivaa, jaksaa vaikka monta kertaa peräkkäin. Pidän siitä.

Ulkonäöltään aika tavis, melko pitkä ja luonnostaan harteikas ja "jäntevä" (vaikka ei urheile). Tykkää oluesta, osaa korjata autoa.

Mitään oikeaa suhdetta ei tuosta saa, ihan jo senkin takia, että saa niin paljon naisia, että naisen täytyisi tosiaankin olla hyvin erityinen, että saisi tuollaisesta luotettavan kumppanin (ehkä se ei ole edes mahdollista). Ja minä en ole erityinen, vain yksi muiden joukossa :)

Ja kyllä, "liian kiltti" tai "tylsä" mies tuntuisi tämän jälkeen.. no, tylsältä. Toisaalta taas osaan arvostaa kiltteyttä ja luotettavuutta aivan eri tavalla... Onko väärin toivoa mieheltä esimerkiksi sekä empatiakykyä, että kuitenkin kiihkeää sänkyelämää? Koska myönnän, että pidän "miehisyydestä" - ja ehkä tässä tapauksessa, huonoitsetuntoisena ja vähemmän viehättävänä naisena pidin siitä, kun mies niin selvästi halusi (haluaa kaikkia naisia) ja TULI LÄHELLE (ei pitänyt kuvottavana).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää muutenkin ihmisiä vain omiin tarkoituksiinsa.

Vierailija
2/7 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä noita eksiä enemmän kuin muutama :) Toisaalta eiköhän näitä renttuja ole enemmänkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ettei tasoisesi katiska saa todella laadukasta miestä.

Vierailija
4/7 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet jotenkin saavuttamatonta ja jos mies on hyvä sängyssä mutta kohtelee sua hyvin pidät tylsänä. Yhdistät ihastumisen saavuttamattomuuteen.

Vierailija
5/7 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla :)

Vierailija
6/7 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottakai retkahdan ensimmäiseen, joka vilkaisee päin :) niinhän tässä kävi. Mitä laadukkuudella muuten tarkoitetaan? Ei nimittäin kuulosta edes siltä, mitä haluaisin saada.

ap

Vierailija
7/7 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ettei tasoisesi katiska saa todella laadukasta miestä.

ja tottakai retkahdan ensimmäiseen, joka vilkaisee päin :) niinhän tässä kävi. Mitä laadukkuudella muuten tarkoitetaan? Ei nimittäin kuulosta edes siltä, mitä haluaisin saada.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan