Lue keskustelun säännöt.
Ehkäisykapseli ja vuoto
27.05.2012 |
Otin 4 viikkoa sitten tuon kapselin ja silloin kuukautiset loppuivat seinään. Parin viikon päästä kapselin otosta alkoi vuoto ja nyt 2 viikkoa olen jo vuotanut ja vuoto on erittäin runsasta. Se tulee jopa tamppoonistakin läpi.
Miten kauan tätä voi jatkua? Miten kauan teillä tuli vuotoa? Olen lukenut että jotkut ovat saanneet vuotoon jotai lääkettä,mikä on sitten vähentänyt / lopettanut vuodon kokonaan.. kokemuksia? Alkaa jo hieman ärsyttämään tää jatkuva vuotaminen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä otin kapselin raskaudenkeskeytyksen jälkeen koska mulla oli tosi paha toi pillereiden unohtaminen kun on töissä jne. Mulla on ollut vuotoa siitä päivästä lähtien kun otin tän kapselin. Tietenkin ne alkuvuodot johtuivat siitä keskeytyksestä mutta nyt vuoto on jatkunut ja tulee päivittäin, ei kauheita määriä kuitenkaan mutta yks huono puoli tässä on lisää SE että mulla tulee välillä ihan kauheita kipuja jotka siis tulee ja menee mutta alkaa kyllästyttää jo. Ja mulla on alkanut tulee kauheesti finnejä naamaan tän kapselin jälkeen. Yleensä mulla ei finnejä kauheesti esiinny mutta tän kapselin jälkeen alko tulla. Välillä pelkään että tuun kapselinkin aikana raskaaksi ja sitten mietin sitä että mistä sen voi edes huomata jos mulla on muutenkin pieniä kipuja päivittäin jne. Ainoo millon saattaisin huomata sen on se kun alkaa pahoinvointi, mulla se on alkanut aina 5-7 rv, ja sitten jos huomaan mun mahdollisen raskauden noin myöhään niin eiköhän siinä vaiheessa siki saata vaurioitua kapselin takia? Tässä on nyt vähän pientä stressiä tästä kapselista kun ei tiedä milloin kuukautisten pitäs alkaa ja loppua kun on kuukautisen joka päivä jo valmiiksi. Oon ajatellut raskaustestejä mutta kuinka usein niitäkin sitten pitäis tehdä? Nyt alkaa vituttaa eniten se että täytyyk tässä taas vaihtaa ehkäsymenetelmää.. ja siinä vaiheessa se olis mun kolmas kerta.
Sulle mulla ei oo muita vinkkejä kun että täytyy vaan kestää se vuotaminen niin kauan kun se vaan kestää tai sitten soitto lääkärille TAI ottamaan kapselin pois ja uus ehkäsy.