Kalevassa 19-v tytön ja alle vuoden ikäisen vauvan kuolinilmoitus
Onkohan Ouluss tapahtunut joku onnettomuus vai miten voivat kuolla muutaman päivän välein. Tietääkö kukaan ?
Kommentit (37)
Onkohan Ouluss tapahtunut joku onnettomuus vai miten voivat kuolla muutaman päivän välein. Tietääkö kukaan ?
äiti syntynyt 1983.
Kuolemat eivät ole yhteydessä toisiinsa. Surullinen tapahtuma. :( en tunne tapauksia, mutta on vähä niinku tutuntutuntuttu.
tai itsari?
tai parisuhdeväkivaltaan
tai
tai.
jospa äiti on saanut sairaskohtauksen eikä kukaan ole kaivanuut viikkon, vauva on voinut kuolla vaikka nestehukkaan...
Synnytykseen tosiaan tuskin kuolee vuotta myöhemmin.
Et tämän toteaja osaa ajatella, että on tuossa ollut aikaa uudelle raskaudelle?
Mut en viedä viitsinkö täällä paljastaa. Ei kuitenkaan ollut kolari, ei itsemurha, ei liity synnytykseen eikä kukaan oo tappanut ketään.
lapsi oli kylläkin kuollut ensin, äiti parin vkon päästä siitä..
YHDYN SYDÄMESTÄNI toivottamaan omaisille ja lähimmäisille rauhaa, voimia ja jaksamista ja otan osaa heidän suruunsa Oli hyvä saada vielä oikomiskommentti tähän liikuttavaan ja surulliseen tapahtumaketjuun. Useilla ketjuun osallistuneilla ei ollut oikein hanskassa tieto, että selkäytimen jatkeena ovat aivot. Niskanikamien vaurioituminen johtaa neliraajahalvaukseen.
Omalta osaltani saan kiittää JUMALAA, että olen vielä elossa. Olin viisi vuotta sitten sepelvaltimon pallolaajennuksessa leikkauspöydällä, kun joku huusi jalkopäästä. Seuraavaksi joku huusi pääpuolesta ja sitten seuraava tapahtuma tuntui olevan räjähdys rinnassani. Minä huusin "AI" ja sitten helpotti. Kysymyksessä oli kammiovärinä ja sähkösokki.
Viikon kuluttua tulen Ouluun ystäväni hautajaisiin.
Tertius kirjoitti:
YHDYN SYDÄMESTÄNI toivottamaan omaisille ja lähimmäisille rauhaa, voimia ja jaksamista ja otan osaa heidän suruunsa Oli hyvä saada vielä oikomiskommentti tähän liikuttavaan ja surulliseen tapahtumaketjuun. Useilla ketjuun osallistuneilla ei ollut oikein hanskassa tieto, että selkäytimen jatkeena ovat aivot. Niskanikamien vaurioituminen johtaa neliraajahalvaukseen.
Omalta osaltani saan kiittää JUMALAA, että olen vielä elossa. Olin viisi vuotta sitten sepelvaltimon pallolaajennuksessa leikkauspöydällä, kun joku huusi jalkopäästä. Seuraavaksi joku huusi pääpuolesta ja sitten seuraava tapahtuma tuntui olevan räjähdys rinnassani. Minä huusin "AI" ja sitten helpotti. Kysymyksessä oli kammiovärinä ja sähkösokki.
Viikon kuluttua tulen Ouluun ystäväni hautajaisiin.
Tervetuloa Ouluun. Ystäväsi hautajaiset ovat sitten keskellä talvista maaliskuuta 2017 eli varaudu lämpimästi pukeutuen.
Ja Osanottoni aloittajan mainitseman vuonna 2012 perhetragedian puolesta kaipaamaan jääneille: äiti ja taapero elävät muistoissa 😇
❤
Sinun ystävän menetys 2017 on traagista myös eli voimia sureville ja oikein kauniit läksijäiset 😇
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi pitää haaskalinnuksi haukkua? Mielestäni ihan normaalia että kiinnostaa.
Kiinnostus on eri asia ja ohimenevä ajatus samoin, mutta se, että siitä tulee päätä vaivaava aihe kyseiselle päivälle niin, että pakko tehdä asiasta oma avaus on muuta kuin hyväntahtoista kiinnostusta. Se on todellakin silkkaa uteliaisuutta vailla empatiaa.
Ihmisiä kuolee nuorena ja se on sydäntä riipaisevaa lukea tai kuulla sellaisesta, etenkin jos kuolema ei ole luonnollinen. Ei sitä siltä tarvitse kaikkea tietää eikä se tieto heitä enää pelasta. On hienotunteista ja ajattelevaa antaa omaisille rauha menetyksensä suremiseen eikä siinä silloin sinun uteliaisuutesi ja tiedonjano ole päällimmäisenä, eikä edes toisena listalla. Se ei kuulu sinulle ja arvailu on aina arvailua.
Olisiko parempi rukoilla lähimmäisten puolesta ja, että empaattisena ihmisenä ymmärtää, että suru on ilman uteliaita ihmisiäkin jo varmasti tarpeeksi raskas kantaa, eikä lisätä heidän painolastia.
Ei, vaikka kuinka pakahtuisit uteliaisuuteesi.
Perheelle hurjan paljon voimia surun keskelle ja toivottavasti saatte surra lähimmäistenne kesken rauhassa ja saatte toisistanne voimaa jaksaa.
Siihen on syynsä, ettei pienille saisi syöttää nakkia.
varmaan sama joka haukkui viikko sitten kaikki, jotka epäilivät vesipokeria leirikoulukuolemasta !