Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin aavistelen, että tämä Hyvinkäänkin ampujaa oli kiusattu koulussa tai kaveripiirissä

Vierailija
27.05.2012 |

Sai sitten lopulta tarpeekseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ampumista. En usko että sai tarpeekseen, jos olisi ollut koulukiusattu olisi varmaan tehnyt sen kevätjuhlassa.

Nyt ei enää koulussa.

Luulen että kun tykkäsi väijyä ja ampua niin halusi kokea sen livenä. Tarkka-ampujafantasian kokeili pikkukännissä. Kun mikään ei tunnu miltään laskuhumalassa ja kotiinkaan ei halua jäädä pelaamaan.

Vierailija
2/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hiljainen ja vetäytyvä poika. Hänellä oli muutama kaveri, mutta isossa joukossa hän ei viihtynyt.

Kuollut poika sitä vastoin oli sosiaalinen, iloinen ja hyvin pidetty kaveri niin aikuisten kuin toisten nuorten joukossa.

Molemmmat olen tuntenut vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sarjamurhaaja todella oikeasti yksin syyllinen? kyllä mä sitä säälin, ai että!

Vierailija
4/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijän ajatuksia emme voi tajuta vaikka kuinka yrittäisimme etsiä syytä: kiusaaminen, tms.

Puhumme enemmän itsestämme silloin. Kuka tietää toisen addiktioista, fantasioista, tappamisen halusta ? Vallan halu ei tule pelkästään kiusaamisesta.

Ei tämmöistä voi ymmärtää jos tulee omalle kohdalle, elämän arvaamattomuus ja ihmisen julmuus on käsittämätöntä.

Vierailija
5/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon mieleltään sairaita ihmisiä, jotka oikeesti haluavat tehdä näin. eivätkä edes hakeudu hoitoon.

niitä on ollut aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi