Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostan anoppiani,

Vierailija
26.05.2012 |

Hienon miehen on kasvattanut minun iloksi. :) Ja muutenkin anoppi on ihailtava persoona, ahkera monitaituri! Mukava ihminen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini juo liikaa eikä ole kiinnostunut lapsenlapsistaan :(

Mieskin on saanut kasvaa paljolti omillaan, hyvä mies on kuitenkin.

Vierailija
2/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka me ollaan tosi erilaisia, niin silti arvostan. Hienosti kasvattanut poikansa ja hänessä on paljon sellaisia ominaisuuksia, joita kaipaan omalta äidiltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti, avulias, tykkää lapsenlapsistaan, auttaa aina kun voi, ja todella paljon, ja hirveän monin eri tavoin, eikä koskaan valita mistään. Eikä sekaannu millään lailla meidän asioihimme.

Anoppini on ihan superihminen, en ikinä pysty samaan kun omat lapseni saavat lapsia.

Vierailija
4/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans samaa, et rajoja kunniotetaan ja saadaan tehdä omalla tavalla asiat, mut silti apua tulee, vaikka anopilla omiakin hommia riittää.

t: ap

Vierailija
5/8 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi juo liikaa, ei saa kuriin vielä kotona asuvaa parikymppistä, viinaan menevää ja tuhlailevaa poikaansa... Motkottaa rahasta kokoajan vaikkei hänen aikuisen poikansa (mun miehen) asiat hälle enää kuulu. Maiskuttaa ällöttävästi. Tekeytyy marttyyriksi muttei ota apua vastaan.

MUTTA

On huolehtivainen. Taitava laittamaan ruokaa ja ompelemaan. Muistaa minua aina (ostaa extempore tuliaisia) ja on ystävällinen. Kova tekemään töitä ja selvästi rakastaa poikiaan (huolehtii heistä). Huumorintajuinen ja rento.

Hieno anoppi kaikenkaikkiaan.

PS. uskon että anoppini voisi takuuvarmasti tehdä tällaisen listan plussista ja miinuksista myös minusta, eikä sekään olisi kivaa luettavaa :)

Vierailija
6/8 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli omalaatuinen ja ihmeellinen ihminen, hyvin mielenkiintoinen ja älykäs.

Vierailija
7/8 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä, takuuvelkoja satatuhatta, juomista, samanaikaista välinpitämättömyyttä poikansa (meidän) perheestä kuin syytöstä siitä, että me emme hänestä välitä.

Vierailija
8/8 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävöin häntä tosi kovin sillä yli vuoteen ei olla nähty... Onneksi sitten, kun tavataan niin nähdään pitempään. Joskus hön on ollut meillä viikkokausia, ja ne on ihan huippumuistoja!