Mitä poikavauvalle päälle häihin?
Kommentit (10)
Minusta voi olla pienellä vauvalla ihan potkari, kunhan on siisti ja puhdas. Kamala olisi hiotuttaa vauvaa jossain keinokuituisessa "puvussa" ja rusetissa kuumissa kesähäissä.
meidän poika oli farkkulappuhaalareissa ja kaikki ihasteli kun oli niiiin suloinen :) Eihän kukaan aikuinen mene häihin semmoisissa mutta vauvalla on vapaa pukukoodi ;)
Minusta voi olla pienellä vauvalla ihan potkari, kunhan on siisti ja puhdas. Kamala olisi hiotuttaa vauvaa jossain keinokuituisessa "puvussa" ja rusetissa kuumissa kesähäissä.
tytöille on niin paljon helpompaa löytää juhlavaatteita jo pienestä ;-) (myös niitä mukavia päällä!)
Esikoinen oli 2kk, kun oltiin ekoissa häissä. HELLEkesä (mittari näytti silloin muistaakseni 32 astetta). Vauvalla oli päällä tasan tarkkaan lyhythihainen kaulusbody ja ulkona sitten hellehattu.
Toinen oli n. 5kk ikäinen ekoissa häissä ja päällä oli sammarilappuhaalarit (oli viileä ja sateinen päivä) ja lyhythihainen kaulusbody.
Kolmas oli 1kk ikäinen ja päällä oli puolipotkarit ja body.
ja kauluspaidan ja liivin. Mutta oltiin me yksissä hellehäissäkin ja vauva oli 3 kk, enkä muista mitä sillä oli päällä, mutta ei varmasti mitään bodyä kummempaa.
Sittemmin olen huomannut, että jossain nettikaupassa on myynnissä kauluspaitabodyjä. Se toimii tietenkin vauvalla paremmin kuin tavallinen kauluspaita. Jos siis vauva on jo esim. 10 kk vanha, jolloin kauluspaitakin voi tulla kyseeseen.
Ja paljon riippuu siitä milloin häät ovat, että onko todennäköisemmin hellettä vai voiko laittaa ihan oikeasti vaatettakin päälle.
Mutta totta tosiaan on, että tyttövauvalle (kuten tytöille muutenkin) on tuhat kertaa helpompi löytää juhlavaatteita kuin pojille. Poikien tarjontakin on onneksi koko ajan parantunut. Mustia pukuja on pojille kyllä ollut jo jonkin aikaa, mutta mä olen kaivannut kovasti muitakin vaihtoehtoja. Ei se musta puku ole keskikesän häihin ihan paras vaihtoehto pienelle pojalle.
kauluspaitabodeista. Saatiin semmoinen lainaan kaverilta, ja kaveri ihmetteli, miksen pukenut sitä vauvalle häihin...
kun niillä ei okein ole sitä kaukaa vielä...
mulla on huutiksessa myynnissä 60cm poikavauvan juhlapuku (haalarimallinen), oli häissä tosi kätevä.
yksivärisen bodyn ja yksiväriset housut, esim. valkoisen paidan ja harmaat housut. Näin puin vauvan edellisiinkin häihin.