Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaako teitä koskaan se että taas pitää harrastaa seksiä?

Vierailija
26.05.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään seksistä :)

Vierailija
2/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olis ihanaa hetki lukea sängyssä miehen vieressä ja vain alkaa nukkumaan.

Mutta aina pitää harrastaa jonkinlaista seksiä. Tai ainakin miehen pitää, jos mua ei kiinosta paneskella niin mies sitten runkkaa ja minä en siitä aina tykkää että se pitää tehdä mun vieressä, menis vaikka vessaan, edes joskus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa se, että mies ei halua TAASKAAN. Eli meitsi haluaa paljon (3-4 krt / vko) mies vähemmän.

Ap, sori, olen halukas nainen.

Vierailija
4/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kumppanit ei vaan ole seksikkäitä. Kauhein tapaus oli sellainen, että se ei meinannut millään saada. Jynkytys vaan jatku ja mä laskin lopulta numeroita päässäni 23,24,25, jne. Mutta en kehdannut sanoa, että lopeta, kun olin kerta lähtenyt leikkiin. Oli siinä suhteessa välillä hyvääkin seksiä

Vierailija
5/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vastenmielinen ajatuksenakin...

Ei kai sitä seksiä joka pv tarvitse olla?

Itseäni ahdisti avioliitossani kovastikin, ainoa ilo seksistä oli että sain taas olla kuukauden ainakin rauhassa. Liitto loppui, nyt hyvä kun kukaan ei vonkaa tai syyllistä jos ei jaksa tai ei nappaa muuten vaan.

Vierailija
6/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin ilmankin, mutta miehen mieliksi "harrastettava" pari kertaa viikossa.

Vierailija
7/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on pakko myöntää. Pahinta on ollut silloin, kun on ollut niin hankalia "hidastavia" vaivoja että halut on olleet ihan miinuksella. Esimerkiksi paha kuivuus jne. Ei siinä ois jaksanu edes alkaa sähläillä, kun kaikki on niin mahdottoman vaivan takana. Ja joskus haluis olla muuten vaan ihan omissa oloissaan.. Mut sellasta se elämä toisinaan on, onneks on niitä toisenkinlaisia päiviä :)

Vierailija
8/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka monta kertaa päivässä jos olis mahdollista.

Sen takia sitten runkkaa joka päivä ja vielä välillä seksin jälkeenkin jos ei ala heti nukkumqan.

Ap

Vierailija
9/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä kestäis, jos toinen vieressä vonkais/runkkais joka ilta. Seksi on kivaa kun kumpikin sitä haluaa - ei mikään pakkopulla.

Vierailija
10/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 18 v, lapsia kuusi ja silti seksiä 3-4 krt viikossa. Mä kaipaisin omaa aikaa, haluaisin katsella leffoja, lukea kirjaa, tehdä käsitöitä enkä jaksaisi seksiä useimpina iltoina. Toisaalta saan hyvän fiiliksen kun isäntä on fiiliksissä. Se jaksaa sit helliä mua muuten, kehuu mun ulkonäköä, seksikkyyttä jne., lääppii ja hieroo, silittelee. Että yritän jaksaa vaikka useimmiten ajatus on et voi ei, taasko.

Vierailija
11/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sinänsä imartelevaa että mies mua haluaa vielä näinkin monen vuoden jälkeen monta kertaa päivässä,mutta on se ahdistavaa välillä kun joka kerta illalla sänkyyn mennessä toinen "vonkaa":joku peri kertaa viikossa vielä ok,mutta mä haluisin muunkinlaista läheisyyttä ja vaan olla ja maata vaikka kainalossa ilman että on se jatkuva seksivelvoite ilmassa ;/

Vierailija
12/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin varmaan vaikeimpina aikoina hajonnut ihan täysin jos oma mieheni olisi ollut noin viriili.. Silloin kerta pari viikossakin tuntui ihan todella tahmealta menolta. Olen pahoillani puolestasi, ei se velvollisuudesta harrastaminen kovin inspiroivaa ole.

terv. 8

Vierailija
13/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies runkkaa siinä mun vieressä kun mä vaikka luen lehteä tai koitan nukkua jos joku kerta en jaksa tai muuten halua osallistua hänen tyydyttämiseensä.

Oon sanonu että eikö vois välilöä vaikka vessassa ja sit tulis sänkyyn ja pääsisin kainaloon nukkumaan, mutta mies suuttuu siitä ehdotuksesta.

Ei ollenkaan ymmärrä sitä että mua joskus ällöttää se kun runkkaa mun vieressä. :(

Ap

Vierailija
14/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä. Ei minun pidä harrastaa seksiä jos ei huvita. Varmaan kyllä ahdistaisi jos täytyisi. Mieheni ei tykkää velvollisuusseksistä, joten ei painosta jos sanon ettei huvita. Toisethan nyt nai vaikka ruumista.

Vierailija
15/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin vuosi sitten vielä mies suuttui jos ei paneskeltu joka päivä tai jos en tyydyttänyt häntä jollain konstilla.

Aina painosti ja vonkasi ja pakko oli suostua kun en jaksanut sitä tappelua ja kiukuttelua.

Nykyään eienää painosta mutta jos on vaikka kolme pöivää peräkkäin että ei naida niin kyllä sen miehen käytöksestä huomaa, siis vaikka olisin muilla keinoin tyydyttänyt hänet niin silti mies alkaa olla kärttyinen ja alkaa painostamaan tiedostamattaan minua seksiin ja sen tietää että jos painostetaan niin silloin ei varmasti kiinnosta.

Ap