Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun niin vähän miehen kanssa yhteistä aikaa, nytkin mä lasten kanssa kotona ja mies

Vierailija
26.05.2012 |

lähti kaverin mökille joka köy täällä ehkä kerran vuodessa.

Ei siinä mitään mutta ärsyttää kun kotona olisvaikka mitä hommia ja tekemistä ja aina miehellä aikaaauttaa kaikkia muita ja käydä toiostenluona tekemässä hommia vaikka oma piha ja talo on pommin jäljiltä.

Yhdessä voitas niitä hommia tehdä ja se kävis hienosti yhteusestä ajasta, mutaa aina se menee siihen että mies haluaa kahvia tai pienen lepotauon puolen tunnin välein ja hommista ei tuu mitään ja mä hermostun... jännä juttu että toisten luona paiskii hommia monta tuntia ilman taukoja...

Ehkä eksyin vähän otsikon aiheesta mutta juu, kaipaan yhteistä aikaa siinä mielessä että tehtäisiin yhdessä jotain, mies taas haluaa harrastaa vaan seksiä mun kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä asioista, ennen kuin aloitte tehtailemaan lapsia?

Vierailija
2/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukihan se :)

Vierailija
4/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mun oikeeseen asiaan, siis totesin vaan että nyt mies kaverin mökillä.

Koko tää viikko ja oikeestaan viimenen vuosi menny siihen että alottaa kotona jonkun homman ja sit tulee aina jotain muuta ja kotona olevat keskeneräiset hommat saa odotaa ja menee tekemään jotain muuta. En ymmärrämiks pitää alottaa jotain jos sitä ei voiekana tehdä loppuun ja sitten mennä toisten luo hommiin.

Meillä on täällä hommia joita mieson aloittanut neöjäkin vuotta sitten...

Ap

Vierailija
5/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihan eri asia pyykätä omia pyykkejä ja korjata omaa kattoa kuin mennä kaverin mökille tai kotiin remonttitalkoisiin! - Kaverin luona (missä itse et ole vastuussa mistään, et aikatauluista etkä valimistumisesta, ja missä vot tehdä "hyvää hyvyttäsi" ihan omien voimiesi ja jaksamisesi mukaisesti ja kiitollisuutta osaksesi saaden) remontointi on vapaamuotoista ja vapaaehtoista puuhastelua, jossa samalla näkee ystäviään, voi "juorruilla", juoda pari bisseä kaverin laskuun ja lähteä kotiin kun alkaa väsyttää. Ethän sinä nyt mitenkään voi rinnastaa sitä kotitöiden ja oman kodin remontin hermoja raastavaan, omalla vastuulla olevaan arkiseen ikuisuusprojektiin!

Ymmärrän, että kotona on paljon hommia ja ne stressaa. Aika oudolta kuitenkin kuulostaa sinun asenteesi, että "siinähän sitä yhteistä aikaa sitten tulisi". Siis kenen mielestä on pariskunnan yhteistä laatuaikaa joku imurointi tai sähkötyöt!?! Mitäs, jos aintaisit miehesi nähdä kavereitaan rinnastamatta sitä teidän arkitoimiin (olisko muka parempi, jos mies näkisi kavereitaan baarissa, biljardiklubilla tms. eikä remonttihommissa kaverin mökillä?). Mitä, jos PUHUISIT miehellesi mahdollisuudesta viettää yhteistä aikaa muutenkin kuin niiden iänikuisten kotirästien parissa? Ja mitäs, jos sitten - kun ensin olette viettäneet kivaa aikaa kavereittenne kanssa ja yhdessä - PUHUISITTE kodin keskeneräisistä hommista, sopisitte niille yhdessä realistisen aikataulun ja työnjaon (joka jättää aikaa myös yhteiselle tekemiselle ja kavereiden tapaamiselle)?

Vierailija
6/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on melkein 4-5 päivää viikossa auttamassa muita mutta meillä ei silti ole kukaan koskaan tekemässä mitään ja ne muutamat päivät kun mies kotona niin haluaa tietysti huilata vaan.

e

Ei tunnu kivalta kun mies saa päähänsä että nyt tehdään tuohon nurmikon keskelle suihkulähde ja myllää sen takia puolen pihaa ja sitten soittaa kaveri että hei tarviin apua ja se suihkulähteen teko jää siihen eikä ikinä enää jatku...tälläisiä juttuja meidän pihassa on paljon 5 vuotta siteen aloitettuja hommia ja koko ajanalottaa uusia saamatta mitään loppuun.

Sitten kun sovitaan että huomenna yhdessä jatketaan jotain hommaa ja aamulla kaveri soittaa että nyt tarvis kaveria auton hakuun tai puun kaatoon niin johan jää taas kesken kotona kaikki.

Ap

Ap

Vierailija
7/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mies on 4-5 iltaa viikossa kavereiden remppa-apuna, mutta kotona ei koskaan!"

Oletko puhunut tästä miehesi kanssa suoraan? (Ei siis mäkättänyt, nalkuttanut tai mykkäkoulumököttänyt.) Oletko sanonut että "Kulta, oletko huomannut, että olet 4-5 päivää viikossa kavereittesi luona apuvoimana, mutta meillä täällä kotona homat seisoo? Mulla on ikävä sinua rakas, haluaisin olla enemmän kanssasi, ja lisäksi minua LOUKKAA se, että autat aina ystäviäsi mutta et kotona tee sitä, mitä lupaat. Korostan: minua ei harmita se, että autat ystäviäsi vaan se, että autat AINA VAIN ystäviäsi." Kokeilepa ilman syyllistämistä ja nalkuttamista kysellä näitä asioita mieheltäsi. Kysy, onko tämä kuvio hänen mielestään ihan ok, ja onko hän edes tiedostanut sitä!

Vastaus kertoo aika paljon miehesi tunteista/asenteesta sinua ja perhettänne kohtaan!

Vierailija
8/8 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kaikella. Mikään ei auta. Kyllä hän itsekin sen tietää mutta en käsitä miksei voi välillä sanoa että nyt on pakko tehdä kotonakin jo jotain.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi