Katsotko Euroviisut vaikkei suomi olekkaan mukana?
Mä en taida jaksaa.
Kommentit (10)
Eihän Suomen biisi ollut edes mikään erikoinen joten en jää kaipaamaan sitä finaalissa. Toki olisin toivonut että menee jatkoon, mutta tippuminen ei varsinaisesti harmittanut kun ei mielestäni ollut riittävän hyvä.
Jatkossa on monta hyvää ja sitten muutama nolo, mikäs sen parempaa viihdettä!
Olisinpa Bakussa!
Romania on mun favorite, asi, asi, asiiii! Tai Serbia tai ehkä Turkki? ;)
Espanja tai sittenki Eesti!
Emmä osaa päättää, on niin ihania biisejä. ;)
Suomen tippuminen ei minuakaan haittaa, parhaan pitää voittaa ja Suomi lähti kuulemma vaan nauttimaan.
6
ONNEKSI Suomi ei ole mukana...! Onneton jollotus (taas kerran) en ymmärrä kuka sitä äänesti ehdokkaaksi?! No eivät muutkaan olleet kummoisia...
Viime aikoina kaikki Paradise Oskarit, Pakariset, Voutilaiset ovat ollee ihan p*skaa. Toivoisin että oikeat ammattilaiset lähtisivät tekemään biisejä euroviisuihin, sellaiset joilla on ihan oikeasti meriittejä enemmän kuin "mä tein Aikakoneelle pari hittiä".
Suomessa varmasti on potentiaalia, ja ns. hittikaava on kaikkien tiedossa. Mikään keskinkertaisen pikkupojan väsäämä jollotus maailmanrauhasta tai äidin rakkaudesta ei kisoja voita. Voitaisiin myös harkita tunnettujen laulajien/bändien värväämistä, esim. Karita Mattila/Tarja Turunen Stratovarius/Rasmus tmv. mikä saisi enemmän huomiota vert. joku tuntematon teppo pihtiputaalta.
Viisuja olen katsonut 30 vuotta ja ainoa kerta kun olen ollut innostunut Suomen edustajasta, oli vuonna 2006.
Meillä on varsinaista euroviisuhuumaa. Päikkärit otettu, että jaksaa valvoa. Ihania pikkuherkkuja valmisteltu, naapureita varoiteltu että tv on kovalla. Me ollaan faneja ja vielä joku kerta ollaan livenä katsomassa :)
ONNEKSI Suomi ei ole mukana...! Onneton jollotus (taas kerran) en ymmärrä kuka sitä äänesti ehdokkaaksi?! No eivät muutkaan olleet kummoisia...
Viime aikoina kaikki Paradise Oskarit, Pakariset, Voutilaiset ovat ollee ihan p*skaa. Toivoisin että oikeat ammattilaiset lähtisivät tekemään biisejä euroviisuihin, sellaiset joilla on ihan oikeasti meriittejä enemmän kuin "mä tein Aikakoneelle pari hittiä".
Suomessa varmasti on potentiaalia, ja ns. hittikaava on kaikkien tiedossa. Mikään keskinkertaisen pikkupojan väsäämä jollotus maailmanrauhasta tai äidin rakkaudesta ei kisoja voita. Voitaisiin myös harkita tunnettujen laulajien/bändien värväämistä, esim. Karita Mattila/Tarja Turunen Stratovarius/Rasmus tmv. mikä saisi enemmän huomiota vert. joku tuntematon teppo pihtiputaalta.
Itse en olisi paremmin voinut kiteyttää tätä suomiviisua. Saas nähdä mikä hiton "uudenmusiikinmikävittunytolikaan" on ensi vuonna. Oikeesti, nimibändit/laulajat nyt kehiin!
Eihän Suomen biisi ollut edes mikään erikoinen joten en jää kaipaamaan sitä finaalissa. Toki olisin toivonut että menee jatkoon, mutta tippuminen ei varsinaisesti harmittanut kun ei mielestäni ollut riittävän hyvä.
Jatkossa on monta hyvää ja sitten muutama nolo, mikäs sen parempaa viihdettä!