Niksejä millä estää taaperoa ottamasta vaippaa pois illalla nukkumaan käydessä?
Auttaisiko unipussi, saako tuollainen alle 2v sen riisuttua itse?
Kommentit (8)
puin vaipan lapselle kun oli nukahtanut. Ei herännyt siihen. Onneksi tuo vaihe meni äkkiä ohi ja nyt on jo yökuivakin. :)
Meillä tyttö riisui kaikki yöpuvut pois ja samalla vaipan. Talvisin puettiin yöpuvun alle body, jossa oli tiukka kaula-aukko. Jos oli vähänkin löysempi, tyttö kiemurteli ulos bodysta sitä kautta. Toinen vaihtoehto on yöpuku, jossa napit selässä. Sellaista tyttö ei saanut helposti riisuttua, ainut ongelma on vaan, että niitä on vaikea löytää.
Silloin ei saanut askarreltua haalaria auki. Näin kesäkeleillä kokeilisin varmaan sellaista bodya jossa on napit haarassa.
Meillä sitä kiihkeintä vaipanriisumisvaihetta seurasi varsin nopeasti jo se vaihe että pärjättiin yö ilmankin vaippaa.
Taapero on ollut kova riisumaan sängyssä, mutta tuo auttoi. Nyt unipussia ei saa lapsi itse avattua
Päivälläkin riisuu vaatteita kun on pissa tai kakka tulossa, ei kuitenkaan puhu vielä eikä siis osaa pyytää päästä potalle. Tuo jonkun yöpuku väärinpäin päälle-vinkki voisi olla kokeilemisen arvoinen. Kas, kun ei tullut itselle mieleen. Ap
Meillä sitä kiihkeintä vaipanriisumisvaihetta seurasi varsin nopeasti jo se vaihe että pärjättiin yö ilmankin vaippaa.
Siis saa itse vetskarin auki ja kädet irti, jos sitä alkaa ahdistaa se pussi jostain syystä. Kyllä se siellä yleensä viihtyy, mutta joskus on känkkäränkkäiltoja... Tuo on muuten nukkunut unipussissa koko ikänsä, en tiedä miten isomman lapsen totuttaminen pussiin vielä onnistuu. :)
Auttaisiko unipussi, saako tuollainen alle 2v sen riisuttua itse?
ainakin meillä auttoi...