Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥Armaat AV:laiset!♥♥

Vierailija
22.11.2005 |

Koitettaisiinko tämä päivä edes ottaa asialinjalla?

Jätetään kaikki haukkumiset ja nälvimiset ja muiden arvioinnit ihan kokonaan pois?

Todistakaa että täällä on niin paljon niitä korkeasti koulutettuja yli 30vuotiaita äitejä mitä niin mainostetaan,eiköstä jookosta?

Saatas vähän palstan tasoa taas nostettua!!

♥♥♥

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltähän voi olla, ja väittelykin on ihan piristävää, mutta ASIALLINEN sellainen. Vyön alle ei ole pakko iskeä -koitetaan olla tekemättä niin tänään :)

Vierailija
2/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupean lukemaan kasvatustieteen tenttiin

voin olla nälvimättä ja olen taatusti yli 30 v.

hyvää päivänjatkoa kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken olekaan korkeasti koulutettu, niin osaan olla nälvimättä... ;D

Vierailija
4/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaan kyllä olla asiallinen ja nälvimättä. Ei ole pakko vastailla kysymyksiin joihin tekee mieli lohkaista. Ja ikää on reilusti yli 30v. Mukavaa päivänjatkoa kaikille.:)

Vierailija
5/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä taitaa olla niin, että ne jotka provoilla haluavat, eivät tällaisia kehoituksia taida ottaa kuuleviin korviinsakaan.

Sen verran haluaisin muistuttaa tätäkin kehoitusta lukevia, että muistakaa, että asiallinen käytös ei tarkoita, etteikö mielipiteitä saisi olla. Eriäviäkin mielipiteitä voi esittää asialliseen tyyliin.

Vierailija
6/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosin lähden tavantöihin ja olen reilusti yli 30, mutta ystävällinen olen, töissäkin.

Vierailija
7/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla on tosin vain 20 vuotta, mutta ei se kyllä millään tavalla poissulje hyviä käytöstapoja...

Vierailija
8/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tekemistä iällä tai koulutuksella on tuon huonon käytöksen kanssa. Itse en ole korkeasti koulutettu, eikä 30 tule täyteen vielä pariin vuoteen, silti olen aina osannut käyttäytyä sekä täällä että muuallakin. Meillä on iso perhe, joten moneen asiaan pystyy kommentoimaan. Olen itsekkin ihmetellyt tätä tyyliä millä täällä lynkataan asiallisetkin viestittelijät, joten erittäin kiva ehdotus ap:ltä :)

Vierailija
9/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ap

Menittepä lankaan. IDIOOTIT.

Vierailija
10/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia mielipiteitä voi tosiaan ilmaista ystävällisestikin ja menemättä henkilökohtaisuuksiin. Toinen ei välttämättä ole huono ihminen ja äiti, vaikka olisikin eri mieltä jostain asiasta.

Vierailija
11/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: Ap

Menittepä lankaan. IDIOOTIT.

Näemmä aika moni noudattaa/aikoo noudattaa asialinjaa, olipa ap provo eli ei ;D Joten ehkä sinä olet nyt itse asiassa se, joka siihen lankaan meni :)

Vierailija
12/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

?..Tsemppiä sulle!

T: yksi ap:n ideaa kannattava, kylläkin alle 30v.

Vierailija
13/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole korkeesti koulutettu ja alle 30v, mutta asiallinen olen silti aina ollut.

11 ei ollut ap. Eikä toivottavasti kukaan korkeesti koulutettu yli 30v :)

Vierailija
14/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa näistä lapsellisista vi****joista, on ihan tavallisia perheenäitejä, eikä todellakaan mitään teinejä, vaan 30-40-vuotiaita, joista on kiva päästää höyryjä kunnolla, ja silloin hyvät tavat unohtuvat!

Vierailija
15/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koitettaisiinko tämä päivä edes ottaa asialinjalla?

Jätetään kaikki haukkumiset ja nälvimiset ja muiden arvioinnit ihan kokonaan pois?

Todistakaa että täällä on niin paljon niitä korkeasti koulutettuja yli 30vuotiaita äitejä mitä niin mainostetaan,eiköstä jookosta?

Saatas vähän palstan tasoa taas nostettua!!

♥♥♥

Vierailija
16/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikää siitä. välillä täytyy päästellä höyryja kun töissä pitää vaan hymyillä ja olla ystävällinen, vaikka ne teidän teinit on ihan perseestä. Sieltä muuten ne lapset normaalisti tulee. :) Onkohan sektio äitien lapset jotenkin hyvätapaisempia. taidampa ruveta tutkimaan asiaa.

Väitöskirjan aihe:

Lapsen käytös, alatiesynnytys/sektio.

Vierailija
17/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä olisi ehkä tylsäkin palsta ilman näitä asiattomia piikittelyjä?

Vierailija
18/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea, mutta piilovittuilua jo aloituksessa.

Vierailija
19/19 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tämä olisi ehkä tylsäkin palsta ilman näitä asiattomia piikittelyjä?

olisi paljon mielenkiintoisempaa väitellä/kommentoida/keskustella asioista ilman asiattomia piikittelyjä. Siis jos on eri mieltä jostain, niin järkevästi perustelisi kantansa ja synnyttäisi lisää keskustelua, kuin että alkaisi haistattelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi