Kirkkaanpunainen mekko häihin - onko liian huomiota herättävä?
Kommentit (9)
enkä ymmärrä, miksi se olisi liian huomiotaherättävä. Enemmänkin ratkaiseen mekon malli ja "runsaus". Leikkaukseltaan kovin näyttävä, röyhelöinen tms. huomiotaherättävä olisi ehkä liikaa varsinkin jos morsiamella on yksinkertainen puku.
Kesällä varsinkin käytetään paljon värejä. Anti mennä vaan!
"olen pannut sulhasen kanssa"
onhan tuo toki vanha tapa, jota nykynuoret eivät välttämättä tiedä, mutta joku vanhus siellä paheksuu taatusti.
ja juju on nimenomaan siinä, että paloautonpunainen on todellakin- kuten ap itsekin sanoi- liian huomiota herättävä. Toisin sanoen vie huomiota morsiamesta samoin kuin tekisi myös kokovalkoinen asu häävieraan yllä. Itse pukeutuisin johonkin hillittyyn, neutraaliin asuun ja soisin päivän vain ja ainoastaan morsiamelle.
millään pahalla mutta jos häissä on vaikka 100 vierasta niin tuskin kukaan edes huomaa yhtä ihmistä tai useampaakaan jolla on punainen mekko...eiköhän kaikki ole tulleet häihin katsomaan vihkiparia?
Olen ollut häissä, joissa kaasolla oli kirkkaanpunainen jakkupuku ja hattu. Toisissa häissä eräällä häävieraalla oli kirkkaanpunainen kellomekko. Itsellänikin on ollut häissä kirkkaanpunainen toppi.
joissa on ollut punaisia kotelomekkoja hillittyjen kenkien ja laukun ja huivin kaa.Toiminut hyvin, koska leikkaus ja muu rekvisiitta vaikuttaa paljon ja näissä se voiakutti oikeeseen suuntaa.
mutta punainen on NIIN riskiväri: voi mennä tosi pahasti myös pieleen. Mustat avokkaa ja punainen mekko on vähä halpo yhdistelmä lähtökohtaisesti
kunhan et valkoista mekkoa laita yllesi, kaikki muut värit ok...