Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni väittää että isäpuoli kosketellut sopimattomasti.Miten luotettavasti

Vierailija
26.05.2012 |

voi 8-vuotiaan juttuihin luottaa?En ole vielä puhunut miehelle mitään,en vaan voi uskoa.Voiko lapsi käsittää väärin tuollaisia juttuja?Tai sepitellä huvin vuoksi?Meillä siis esikoiseni ed. suhteesta ja yhteisiä lapsiakin on, mieheni maailamn kiletin.En tiedä mitä ajatella nyt

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi 8-vuotiaan juttuihin luottaa?En ole vielä puhunut miehelle mitään,en vaan voi uskoa.Voiko lapsi käsittää väärin tuollaisia juttuja?Tai sepitellä huvin vuoksi?Meillä siis esikoiseni ed. suhteesta ja yhteisiä lapsiakin on, mieheni maailamn kiletin.En tiedä mitä ajatella nyt

Vierailija
2/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitossa uskot lasta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti sun on luotettava lapsesi kertomukseen. Lähdet rauhallisesti nyt selvittämään asiaa. Yhteys perheneuvolaan. Jos isäpuoli on syytön niin sekin kylllä prosessissa selviää.

Jos sinä et usko lastasi ja teot ovat totta niin tuhoat lapsesi elämän.

Vierailija
4/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että noin pieni keksis noita muuten. olet maailman paskin äiti jos et usko.

Vierailija
5/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että lapsi tollaisia keksisi. Tai että olisi kyse väärintulkituista tilanteista, koska ton ikäiseltä ei enää tarvitse pyyhkiä pyllyä eikä pestäkään häntä. Jos mies on yleensäkään lasta kosketellut johonkin ei-sopivaan kohtaan, niin kyse ei ole edes mistään hoito- eikä puhdistustoimenpiteistä.

Kysele tarkemmin ja kysy varsinkin, onko mies käskenyt lasta olemaan kertomatta näistä kosketteluista. Ja miten usein tällaista on ollut.

Onko sillä miehellä omia lapsia?

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
6/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä hiusten pesun jälkeen alkoi kinuamaan että kutita äiti pimpistä. Hämmennyin ja sanoin että no en tietenkään, pimppi on oma paikka ja siihen ei muut koske.Sitten sanoi että kun "XX:kin" niin tekee.Hyi mua oksettaa kirjoittaakin tämä.Tuntui että menee jalat alta sillä hetkellä.Me on oltu yhdessä yli 5v ja meillä on kaksi yhteistä pientä,esikoiseni isä kuoli tapaturmaisesti hänen ollessa vauva.ap

Vierailija
7/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan sen todistaa. Keksityt tarinat ovat ihan toisenlaisia kuin tuollainen.

Sinun on nyt pelastettava lapsesi. Voimia!

Vierailija
8/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista lapsi tarkoitti?

Selvitä juttu ja puutu siihen.

Vierailija
9/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä hiusten pesun jälkeen alkoi kinuamaan että kutita äiti pimpistä. Hämmennyin ja sanoin että no en tietenkään, pimppi on oma paikka ja siihen ei muut koske.Sitten sanoi että kun "XX:kin" niin tekee.Hyi mua oksettaa kirjoittaakin tämä.Tuntui että menee jalat alta sillä hetkellä.Me on oltu yhdessä yli 5v ja meillä on kaksi yhteistä pientä,esikoiseni isä kuoli tapaturmaisesti hänen ollessa vauva.ap

Vierailija
10/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista lapsi tarkoitti? Selvitä juttu ja puutu siihen.

Menin niin sekaisin etten osannut/edes halunnut kysellä enempää.Mies jo kysyi mikä mua vaivaa kun oon niin outo.Ahdistaa niin että vaikea yrittää olla normaali/itkemättä.Miten mä voin lapselta tuosta lisää kysellä?Inhottaa koko aihe,en osaa olla luonteva :((((((((((Kiitos kun saan teille sanoa,en ikimaailmassa normielämässä vois kellekään tästä puhua.Mua pelottaa että nyt sortuu kaikki.koko elämä.Eikä mulla oo mitään keinoja käsitellä tämmösiä

ap

Vierailija
11/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

jos olisin sinä googlaisin "sosiaalipäivystys" ja oma kaupunkisi ja ottaisin yhteyttä sinne ja kysyisin miten kannattaa toimia. Minusta lapsen kertoma kannattaa ottaa nyt ehdottoman vakavasti. Tarinoita, joissa lasten kertomaa ei olla otettu tosissaan, on tässä maailmassa liikaa. Ihan rauhassa soitat ja pyydät neuvoa miten tässä pitäisi toimia.

Vierailija
12/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy mieheltä! Kyllä sen ensireaktiosta näkee onko asiassa perää!!

Vierailija
13/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ei tajunnut. Lopulta, kun asia tuli ilmi ja äiti soitti perheneuvolaan, siellä virkailija kertoi hyväksi käyttöjen

olevan yleisiä uusperheissä.

Vierailija
14/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo valitettavasti kuulostaa siltä, että lapsi on joutunut pedofiilin uhriksi.

Itse en lähtisi liikaa kyselemään, vääränlainen kysely voi liikaa johdatella lasta ja tarina ei ole enää uskottava.

Sinun on uskottava lastasi ja pelastettava hänet. Miehelle en puhuisi asiasta mitään enkä missään tilanteessa antaisi miehen ja lasten olla keskenään niin kauan kunnes asia selviää.

Vierailija
15/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta lapsen kanssa. Lapsi on niinhelposti johdateltavissa, , että saatat kysymyksilläsi ohjata häntä tiettyyn suuntaan. Toki voit keskustella jos lapsi asiasta puhuu, mutta älä kysy mitään.

Maanantaina yhteys perheneuvolaan. Itse en hysterisoisi, kyseessä voi olla joku ihan luonnollinen tapahtuma.

Vierailija
16/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa ei saa jättää selvittämättä, mieti miten isoa asiaa lapsikin joutuu sisällään kantamaan, jos sinä et puutu siihen.

Puhu lapsesi kanssa kahdestaan, kysele mitä tapahtui, kuka teki mitä, milloin ja kuinka usein tätä on tapahtunut.

Sen jälkeen puhut kahdestaan miehesi kanssa, ja kysyt suoraan mutta asiallisesti miten asiat on.

Sun on pakko nostaa kissa pöydälle, et voi haudata tämmöstä asiaa!!

Vierailija
17/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutittanut? Tai jos olisi, niin outoahan se on silloinkin?! Mutta joo silti kysy rauhallisesti lapselta miten tarkalleen ottaen kutitettiin :-(

Tsemppiä ja voimia, kyllä sä selviät tästä! Lapsilla kaikilla parempi elämä ilman tuollaista isää jos totta on! On niitä normaalejakin hyviä miehiä olemassa.

Vierailija
18/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tai lasten isä auttaa suihkuttelussa. Kyllä silloin suihkutelaan ihan joka paikkaan. Eikös se ole ihan normaalia?

Ap:n kertomus ei kyllä kuulosta normaalilta.

Onpa todella ikävä juttu! Tsemppiä ap:lle.

Vierailija
19/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaa lapsen alapäätä niin yleensä kai lopettaa siihen alapään suihkuttelun...

Vierailija
20/114 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia tietenkin, jos on ruvennut sillä suihkulla tieten tahtoen kutittelemaan.

Se suihkusta kysellyt.

miks se mies suihkulla olisi pimppiä kutittanut? Tai jos olisi, niin outoahan se on silloinkin?! Mutta joo silti kysy rauhallisesti lapselta miten tarkalleen ottaen kutitettiin :-(

Tsemppiä ja voimia, kyllä sä selviät tästä! Lapsilla kaikilla parempi elämä ilman tuollaista isää jos totta on! On niitä normaalejakin hyviä miehiä olemassa.