Taas on suomalainen mies tappanut :(
Hys hys, ei saa keskustella asiasta. t. miesasiamies
Kommentit (25)
Ennen oli työtä jokaisella pienestä lapsesta vanhukseen, ei ehtinyt mietiskellä elämän epäreiluuksia ja tietysti ei ollut saatavilla pyssyjäkään eikä ollut rahaa niitä hankkia. Olihan sitä tappoja silloinkin, mutta ei tuommosta summittaista ampumista. Ja jos päässä alkoi heittämään suljettiin mielisairaalaan, kurja kohtalo sairaalle, mutta hyväksi ympäröivälle yhteiskunnalle. Ja mallin nämä sairaat ihmiset hakevat nykyään telkusta, elokuvista ja netistä ja sairaista peleistä.
Toivon todella, että tulee se pelätty talousromahdus ja kaikki kynnelle kykenevät pistetään töihin, loppuu se typerä ajanviettäminen väkivaltapelien yms parissa, kaikki aika menee leivän hankkimiseen, se sopii ihmisluonnolle.
näitä suomimiehiä vielä jaksaa hyysätä? Tulispa puolue, joka ajaisi suomalaismiesten muiluttamista Afrikkaan tai edes Ahvenanmaalle. Äänestäisin heti! Saisivat ammuskella keskenään mokomat.
ja vielä yksin, koska se isä ei ole mukaasi paikalla. Missä siis vika?
Niinkö? Missä se lapseni isä sitten on jos se ei ole "mukaasi paikalla"? Voi voi tuota miesten vastuunpakoilua...kaikki miesten pahat teot on tietenkin aina äitien, mummojen, tai vaikka lähikaupan kassantätien syytä, mutta ei koskaan ikimaailmassa miehen tarvitse ottaa itse vastuuta omista teoistaan.
ps. suurin osa viimeaikojen ammuskelijoista on kasvanut ns. paremmissa ydinperheissä
POJAT ON POIKIA!
FEMINISTIT ON PILANNEET MAAILMAN!
MÄ SAAN TEHDÄ MITÄ MÄ IKINÄ HALUUN!
T. SUOMALAINEN MIES
ja vielä yksin, koska se isä ei ole mukaasi paikalla. Missä siis vika?