Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 163/54. Näytän ainakin 60-kiloiselta :(

Vierailija
26.05.2012 |

Kiinteytymisestä ei meinaa tulla mitään, olen pelkkää löllöä.

Olen laihtunut yhteensä nyt 83-->54. Tekee mieli laihduttaa lisää kun olen yhä ällöttävän näköinen, mutta en saa motivaatiota mistään kunnon liikuntaan. Nyt on vaan koiralenkit 2 tuntia päivässä, mutta hyötyliikunta ei tietenkään riitä. Sit vaan syön vähemmän ja pelkään saavani jonkun syömishäiriön kohta.

Niin monta asiaa on pielessä, olen yleensä syömättä huomaamattani koko päivän, ja ahmin sitten 1000-2000 kcal pitkin iltaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tunteen. Itse olen 164/56, ja näytän aika lölökasalta. En ole ehtinyt liikkua, enkä ehdi vastakaan muuten kuin pyöräillen ja kävellen. Täytyy varmaan laihduttaa vielä 3-4 kiloa, lähtisi edes osa tuosta läskistä pois. Ehkä se on tämä ikä(35) ja kaksi lasta, ettei kroppa enää vain näytä hyvältä ilman kuntosaliharjoittelua tai muuta lihaskuntoa kasvattavaa. Nuorena näytin ihan siedettävältä yli 60-kiloisenakin. Onnea laihtumisesta muuten :)

Vierailija
2/3 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat? Siis vyötärö, lantio, reisi, rinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun takerrun lillukanvarsiin, mutta eiväthän kaikki 163-senttiset ja 60-kiloiset näytä samalta. Mulla on yksi ystävä (jolla on kaksi lasta ja ikääkin 35-vuotta) juurikin noissa mitoissa, ja hänellä on oikein kaunis ja sopusuhtainen vartalo.

Ap:lle ehdotan ratkaisuksi vastusharjoittelua (punttisali, kahvakuula), enkä itsensä riisitikuksi näännyttämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan