Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan ostanut wauw-bra rintsikoita (Groupon)

Vierailija
26.05.2012 |

Meinasin jo viimeksi tilata, kun tuli tuo tarjous, mutta jätin vielä silloin tilaamatta. Kolmet liivit 35€... En oikein noista löytänyt mitään arvosteluja. Ilmeisesti genie-bra liivit on ollu näistä tämän tapaisista suosituimmat, mutta nyt olis tosiaan aika edullinen tuo tarjous.

Onkohan tuo materiaali miten lähellä Carriwelin imetysliivejä? Niistä olen tykännyt tosi paljon ja ne onkin olleet viimeiset 8kk vauvan saannin jälkeen ainoat liivit, mitä olen käyttänyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat, mutta eräs tuttuni tilasi jotkin samantyyppiset grouponin kautta jo pari kuukautta sitten eikä ne ole vieläkään tulleet. Mahtaako tulla ollenkaan.

Vierailija
2/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit kun ei löydä tietoa, ei ole iso summa todellakaan, mutta ei sitä viitsis silti haaskata vain todetakseen, että vikaostos tuli tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin liivit 14.3.2012 ja en ole niitä vieläkään saanut, vaikka olen laittanut viestiä usemman kerran lupaavat toimittaa mutta tuotteita ei ole vielä tähän päivään mennessä näkynyt, En ainakaan itse suosittele täältä tilaamaan, itse pyysin kaupan purkua ja jos ei rahat palaudu täytyy miettiä kuluttaja-asiamiestä

Vierailija
4/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että täällä on muitakin. Minä kun luulin olevani ainoa joka ei ole niitä saanut. Olen ollut yhteydessä Suomen päähän ja myäs suoraan sinne shoppinouhun. Oletteko muut rekisteroineet lahjakortin siellä shoppinoussa? He siellä päässä pyysivät niin tekemään mutta lahjakortissa nimenomaan oli, ettei lunastusohjeita tarvitse huomioida

Vierailija
5/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK ovat, eivät tosin tue suuria rintoja kovinkaan hyvin (itselläni koko 70F). Toppeina mukavat kyllä.

Omalla kohdallani kesti noin 2 kk, että liivit tuli postissa. Kärsivällisyyttä :)

Vierailija
6/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kahteen kertaan groupon kautta. Liivit tulivat kahteen eri osoitteeseen kahdessa viikosa.

Liivit ovat pehmeät päällä, varsinkin leikkaukseni jälkeen. Voi varmasti kuvista päätellä ettei liivi voi tukea isoa rintaa. Mukavat arkiliivit, tosin juoksemaan en näillä lähtisi. Ajattelin tilata toisen satsin itselleni. Koot pitävät mielestäni hyvin paikkansa.

Vierailija
7/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli parissa viikossa liivit. Tilasin ne kesän värit, olisko niillä sit pienempi kysyntä.. Ihan tyytyväinen olen, isollekin povelle ovat mielestäni tukevat. Suotittelen oman kokemukseni perusteella.

Vierailija
8/12 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu 7.4.2012 ja eipä ole näkynyt. Pari kertaa olen kysynyt Grouponista nyt noiden perään ja he vain sanovat, että Shoppinou on myöhässä. Pitää varmaan itse vielä yrittää kysyä Shoppinousta.

Mutta en tosiaan suosittele tilaamaan, sillä itse en ainakaan ole ollenkaan siitä varma saanko noita ikinä ja minkälaisen työn takana on sitten rahojen saaminen takaisin.

Vierailija
9/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimitusaika kesti noin nelisen viikkoa. Tuntuvat päällä ihanilta, lähinnä siltä ettei niitä edes ole. Ihanaa kun ei tarvitse nykiä olkaimia koko ajan. Mielestäni tukevat kyllä isoakin povea ( 85 d) riittävästi. Minulla koko M ja se oli sopiva. Ei kierry rullalle eikä paina.

Vierailija
10/12 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaa tässä 3 kuukautta odoteltu ja asia lähtee ihan kohta kuluttaja-asiamiehelle. Groubon sysää syyn toimittajalle ja nyt pitää olla sinne yhteydessä. Suosittelen muitakin ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jos ette saa tuotteita tai rahoja takaisin. En kyllä aio tilata enää mitään tästä firmasta.

Vierailija
11/12 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rekisteröinyt, pyysivät viimeksi ottamaan yhteyttä tuotteen toimittajaan. Ei ole vielä palauttaneet rahoja eikä ole tuotteitakaan näkynyt.

Vierailija
12/12 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liivit jo tulleet teille? Näkyis taas olevan sama tarjous käynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan