Kaavinta ei ole minusta edes mitenkään rajun näköistä.
Olen ollut muutaman kerran mukana (pienet viikot) ja tosissaan nopea ja siisti toimenpide.
Kommentit (9)
Raastimella vedellään kohtua ja imetään vauva pois
mutta minusta se kohdunkaulan laajentaminen on aika roisin näköistä puuhaa...
juu ja jos raskaus yhtään pidemmällä niin ensin murskataan pikkuisen pää jotta mahtuu imussa ulos ja jäseniä menee poikki, ei YHTÄÄN kiva minusta, lähinnä pelottavaa.. tai näin olen ainakin opiskellut netissä.. :/ (ei varmaan hyvä idea..)
juu ja jos raskaus yhtään pidemmällä niin ensin murskataan pikkuisen pää jotta mahtuu imussa ulos ja jäseniä menee poikki, ei YHTÄÄN kiva minusta, lähinnä pelottavaa.. tai näin olen ainakin opiskellut netissä.. :/ (ei varmaan hyvä idea..)
sen jälkeen sikiö synnytetään lääkkeillä ja kaavitaan lopuksi tarvittaessa.
Raastimella vedellään kohtua ja imetään vauva pois
että oikeen raastimia ja vauvoja... -.-
sen jälkeen sikiö synnytetään lääkkeillä ja kaavitaan lopuksi tarvittaessa.
niinpä niin, tarkoitankin että pidemmällä kuin se 5-6 viikkoa, kyllä se lapsen alku on jo isompi 11 viikolla kuin 6:lla..
ja olen paljon miettinyt, että mitähän siinä käytännössä tapahtuu. Olin viikolla 5 tai 6.