Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työpaikan mies, outo tunne hänestä

Vierailija
25.05.2012 |

Mulla on uudella työpaikalla sellainen mies joka on välillä minulle todella mukava ja ystävällinen, välillä sitten taas vittuilee todella ilkeästi. En tunne tätä miestä vielä yhtään, mutta itsellänikin tunteet häntä kohtaan heittelee sitten aika laidasta laitaan. Välillä voisin jopa olla hieman ihastunut (varsinkin jos olisin vapaa) ja sitten taas välillä tuntuu, että mies on tosi ärsyttävä ja töykeä, enkä voi sietää häntä.

Tosi outo tunne, enpä ole ennen moista tuntenut. Miksi näin? Ja miksi hänkin on niin tuuliviiri minua kohtaan? Enemmänkin tuntuu, että hän ei pidä minusta, mutta sitten taas toisaalta, jotenkin kummallisen paljon aiheutan minäkin hänessä tunteita....vaikka ne olisikin niitä huonoja.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa koskaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen samanlaisen miehen. Muille naisille puhuu vilkkaasti, nauraa paljon jne. Minua jos tulee vastaan, tuskin tervehtii. Vaisusti nyökkää tai ei ollenkaan katso kohti. Vaihdoimme muutaman sanan työasioista ja hymyilin hänelle hieman, niin tämä vain katsoi totisena takaisin ja lähti kävelemään. En ymmärrä syytä, koska en tietääkseni ole loukannut häntä mitenkään. Emme tunne edes toisiamme emmekä ole ikinä puhuneet muuta kuin työasiaa. Yleensä työpaikalla on mukava ilmapiiri ja naiset ja miehet kohtelevat toisiaan ystävällisesti, hymyilevät ja jutustelevat. Tämä yksi ei kohtele minua näin, muita kyllä. Mukava mies, mutta jotenkin tyly. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla