Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joutuuko jonkun lapsi jättämään koulun kevätretket väliin allergian takia?
Kommentit (2)
Mutta jännä nähdä miten meidän lapsen käy ensivuonna ekan kevätretken kanssa koulussa. Uskaltavatko opet ottaa vastuulleen mukaan. Toivottavasti. Onneksi allerginen reaktio maidolle on hieman lievittynyt eli viimeisessä vahingossa ei tarttettu enää kuin kahta lääkettä joista toista kahteen kertaan parin tunnin välein.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
talvella välistä. Lapsen terveys on kuitenkin etusijalla! Prioriteetit olla pitää.