Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsytti tänään töissä?

Vierailija
25.05.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri lähdössä töistä, kun huomasin yhden laitteen tiltanneen. Piti soittaa asiasta tietävä henkilö korjaamaan tilanne ja jäädä auttamaan. Ensin piti odottaa sitä korjaajaa yli puoli tuntia tumput suorina.

Vierailija
2/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimies oli taas vapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikäynnin tarkoitus oli tänään muuta kuin verenpaineen mittausta. Mittari ei ollut matkassa ja yritti komentaa minua hakemaan mittaria 6km päästä. Kieltäydyin ja sitten tämä meni sitkeästi naapurista kyselemään mittaria.

Vierailija
4/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehtäviin töihin nähden. Tänään oli sellainen vain-lievästi-ärsyttäviä-asioita-päivä, mutta olisitpa kysyny tätä tiistaina... niin... :D

Vierailija
5/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinne oli sellainen kaavake, jossa aukesi aina lokero kerralla, täytin pari lokeroa ja selasin, että kaavake jatkui ja jatkui ja jatkui. Siinä olisi mennyt vuorokausi tai pari täytellä se. Kiva kun kysyttiin vaikkapa valmistumispäivää eikä mulla ole tallessa kuin vuosi 2001 päässäni ja ei ollut todistuksia mukana. Mitä väliä niillä päivillä on? Myöhemmin katsoin todistuksesta, että olisi ollut 20.2.1996 valmistumispäivä maisteriksi. Pitäkööt kaavakkeensa ja duuninsa, kait ne saa sitten ilmeisesti toivomansa kaavakefriikin sinne töihin!

Vierailija
6/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin korjasin projektissa a olleen bugin ja huvikseni vielä vähän korjailin muita juttuja.

Sitten seuraavaat 5 tuntia pyötittelin projetia b, mutta en tehnyt mitään laskutettavaa. Kokeilin/opettelin vähän erilaisia juttuja. Hemmetin tylsää. Varsinkin ku jo eilisen tein tätä samaa koko päivän.

Vierailija
7/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehtäviin töihin nähden. Tänään oli sellainen vain-lievästi-ärsyttäviä-asioita-päivä, mutta olisitpa kysyny tätä tiistaina... niin... :D

me ollaan varmaan samassa paikassa töissä, oon niin samaa mieltä sun kanssas =)

Vierailija
8/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viruikin itsestä riippumattomista syistä normipäiovän mittaiseksi.

Vierailija
9/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää. Eikä ole mitään tekemistä täällä perjantai-iltaisin. Typerä työvuoro kaikenkaikkiaan, mutta jonkun se on aina tehtävä.

Vierailija
10/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi eilen illalla yhdeksän maissa sähköpostia, että soittaa mulle tänään, että saadaan yksi juttu hoidettua loppuun. Vastasin että olen paikkalla kello silloin ja silloin. Vaan eipä hänestä kuulunut mitään. Näitä riittää!

Vierailija
11/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viruikin itsestä riippumattomista syistä normipäiovän mittaiseksi.

No okei, pääsin mä lähteen puol tuntia aikaisemmin, mutta olikin "hiljainen" päivä. Onneks mä rakastan mun työtä.

Vierailija
12/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille on tärkeintä vain oma napa ja oma hyvinvointi.

Niin etteivät voi auttaa kollegaa.

Halveksin semmoisia kovasti. Itserakkaat paskiaiset.

Ja --- nauran heille itsekseni, kun antavat itsekkyydellään itsestään niin typerän vaikutelman.

Vierailija
13/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöautoilijat. Sekä se että mokasin yhden jutun ihan totaalisesti enkä saanut sitä enää korjattua.

Vierailija
14/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä tehdyistä virheistä vaikken ollut kyseisenä päivänä edes töissä !!

Vierailija
15/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saa sanoa mitä vain mutta toiselta ei kestä mitään. Naiset!

Vierailija
16/16 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähin työkaverini sai tänään tietää, että sai yhden työpaikan ja aikoo lähetä sinne :( En tiedä mitä teen tässä paikassa tämän jälkeen.. Olen onnellinen kaverini puolesta, mutta harmittaa omasta puolestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi