Kaikki, jotka olette normaalipainoisia, mutta koette itsenne läskeiksi. PUNTTITREENIÄ!!
Heitätte sen vaa'an lepikkoon ja otatte mittanauhan käteen. Mittaatte itsenne. Sitten otatte niiden juoksulenkkienne rinnalle pari kertaa viikossa kunnon punttitreeniä ISOILLA PAINOILLA eikä mitään lehdenlukua. Ja treeniä, jossa yhdistetään lihaskuntoliikkeeseen joku muu liike, esimerkiksi hauiskääntöä samalla kun teetta askelkyykkyjä jne. Jos ei itsellä taito riitä niin PT:ltä tai jolta paremmin asioita tietävältä treeniohjelma.
Takaan, että muutaman kuukauden päästä ei tunnu läskiltä vaan timmiltä.
Ja ruokavalioon protskuja ja hiilareita pikkusen vähemmän. Se on siinä!
Vaaka ei todellakaan kerro mitään silloin kun painoa selittää lihas. Itse painan huomattavasti enemmän kuin ihmiset luulee minun painavan.
Kommentit (9)
suhteessa kulutukseesi. Se on kieltämättä hankalaa, kun urheilun lisääminen voi myös lisätä ruokahalua.
Ja se voi myös tarkoittaa sitä, että et myöskään treenaa tarpeeksi kovaa. Jos syöt vähemmän kuin kulutat ja treenaat kovaa, niin ihan saletisti läskit sulaa, niin se vaan on.
eli miksi sitten mainostaa treenin lisäämistä kun oikeasti laihtumiseen tarvitaan kuitenkin se, että syö vähemmän? Liikunta varmasti on kaikin puolin hyväksi, mutta jos laihtua tahtoo niin avain on siinä että pistää suun vaan kiinni? 3
jotka on _normaalipainoisia_ mutta jotka tuntevat itsensä läskeiksi. Nro 3, sä et kuulunut tähän joukkoon.
Allekirjoitan AP:n sanoman aivan täysin. Lihasharjoittelu muovaa, ravintotottumukset vaikuttaa kiloihin.
joku sanoi ja tuntee oloonsa läskiksi, niin ei ole
tarvetta laihduttamiseen vaan lihasmassan kasvattamiseen. ap.
joku sanoi ja tuntee oloonsa läskiksi, niin ei ole
tarvetta laihduttamiseen vaan lihasmassan kasvattamiseen. ap.
kehonkuvan muutokseen omassa päässä. Kukaan ei tasan ole LÄSKI noilla mitoilla. Jos sen sijaan elättelee jotain epärealistista ihannetta kropasta jossa ei ole käytännössä yhtään rasvaa niin eiköhän sellainen ihanne kannata heittää menemään sen sijaan että alkaisi rehkiä treenein sitä kohti ellei sitten ihan muutenkin nauti punttitreenistä.
että kuuluisin tähän normaalipainoisiin...
14v ja nyt olen jättänyt salin vähemmälle ja siirtynyt pääasiassa juoksemiseen. Syy on se, että kilpirauhasen vajaatoiminna myötä punttitreeni ei ole enää auttanut mihinkään, läskit on ja pysyy, kun ennen salitreenien ansiosta olin 168cm ja 55-58 kg. taisi kovimpana treeniaikana paino olla 51kg.
Vaan eipä enää auta mihinkään, yritetään nyt siirtyä pitkän matkan juoksijaksi...
Olen painoindeksin ylärajoilla ja olen aina kuvitellut, että minulla on paljon rasvaa ja vähän lihaksia, koska liikuntani on lähinnä kestävyysliikuntaa. Olikin erityisen mukava huomata, että olin todella lihaksikas (viiterajojen mukaan ihan ylärajalla), rasvaa löytyi, mutta nekin viiterajojen sisällä. Lihasmassaa minun ei tarvitse kasvattaa lainkaan ihanteellisen kropan saamiseksi, mutta rasvaa voisin pudottaa pari kg.
Käykääpä muutkin mittauttamassa, niin tiedätte, mihin tulee puuttua, vai onko kehonne koostumus kunnossa.
Mulla on tuo tilanne ja olen treenannut nyt salilla / pumpissa isoilla painoilla vuoden verran. Lihakset on kyllä kasvaneet, mutta läski on ja pysyy siinä päällä.