Minä saan tänään Lumia 900:n. Jippii!!
Kommentit (20)
Ja menneen talven lumia. Lumiasta on hyvää vauhtia tulossa hitti! Kohta kaikki epämuodikkaat kulkee iPhone kourassa :DDD Ja muodikkailla on tietty Noksu.
Näin se maailma muuttuu nykyisin. Hyvin nopeasti!
Näistä toimivia puhelimia ovat iPhone ja Samsung, tuo Lumia on vaan ihan järjettömän huono toimivuudeltaan.
Toimii hyvin ja yllätyksenä paketissa oli usb-piuha JA laturipiuha, miehen Lumia 800 paketissa oli sellainen yhdistelmä piuha usb ja pistoke.
Jokaisen iPhonen voisi repiä käyttäjänsä kädestä ja paiskata asfaltiin ankaran puhuttelun kera. Ylivoimaisesti epäeettisin puhelin ja yritys sen takana, APPLE.
Nokia rankattu eettisimmäksi valmistajaksi.
Jopa Applen entinen tekninen johtaja (Jobs oli pelkkä keulakuva ja pelle) Steve Wosniakki sanoi että Lumia 900 on paljon hienompi kuin iPhone. Ja parhaat Lumiathan on vasta tulossa loppuvuodesta
ja alkaa toimimaan vasta 2vkon päästä? :) mulla ainakin kesti ennen kuin sai käyttöön
ja alkaa toimimaan vasta 2vkon päästä? :) mulla ainakin kesti ennen kuin sai käyttöön
Kyllähän se puhelin on toimintavalmis heti pakkauksessa, eli vaihdoitko liittymää samalla?
Saan 710 Lumiani ja sekin on Jippii!!
Onnea vaan! Ihan kökkö puhelin!
Tänäänhän sitä vasta saa, vai asutko ulkomailla?
ap.
Onnea vaan! Ihan kökkö puhelin!
Tänäänhän sitä vasta saa, vai asutko ulkomailla?
ap.
ohis
Joudun ihan itse ostamaan........
Se on muuten oikeesti hyvä puhelin
Jos pitäisi itse maksaa en ottaisi/ostaisi.
On saanut aika kehnot arvostelut. Eikä myy, sekin jo kertoo jotain.
Itseasiassa se hyppäsi jenkeissä markkinoille tullesaan myyntilistojen kärkeen ja loppui kesken. Arvostelut ovat olleet ihan hyviä, vaikkei puhelin mikään iphonen tappaja olekaan.
et osta/ota/vaadi iPhonea? Kaikki muut on surkeita korvikkeita!
Iphone on metroseksuaalin valinta
Minä en ota iPhonea siksi että minä haluan puhelimen jota voi käyttää myös talvella....ainaki ilman että akku räjähtää
Androidilla ja Applen iOS:lla 82%:n osuus älypuhelinmarkkinoista. Osuus kasvaa koko ajan. Sovellustarjonta lumialle jäänee heikoksi, eikä edes vikoja luultavasti korjata nopeasti. Nokian kassavarat vähenevät hyytävää tahtia. Nokian lainat ovat roskalaina luokkaa. Osakkeen hintakin laskee.
Androidilla ja Applen iOS:lla 82%:n osuus älypuhelinmarkkinoista. Osuus kasvaa koko ajan. Sovellustarjonta lumialle jäänee heikoksi, eikä edes vikoja luultavasti korjata nopeasti. Nokian kassavarat vähenevät hyytävää tahtia. Nokian lainat ovat roskalaina luokkaa. Osakkeen hintakin laskee.
Nokian nousu on vasta alkanut eikä jättiläisen kassa ihan nopeasti tyhjene. Vähän sitä hysteria kytkintä pienemmälle. Ja on totta että Android ja Apple on markkinajohtajia...mutta ei se tarkoita sitä etteikö Nokiasta olisi haastajaksi, etenkin kun kumpikaan käyttöjärjestelmä ei ole kovinkaan kaksinen
Lue allaoleva ja mieti onko sinua petetty?
ehkä luopua siitä iPhonestakin, sillä aivan selvästi Applen asiakkaita on petetty. Applehan oli tunnetusti kuilun reunalla 90-luvulla, ja moni oli hautaamassa sitä yhtä juhlallisesti kuin sinä nyt Nokiaa.
saan omani maanantaina! On muuten loppu jo osasta liikkeistä ja nettikaupoistakin on useasta ainakin valkoinen loppu. Taitaa tulla suosikki!