Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä saan tänään Lumia 900:n. Jippii!!

Vierailija
25.05.2012 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan omani maanantaina! On muuten loppu jo osasta liikkeistä ja nettikaupoistakin on useasta ainakin valkoinen loppu. Taitaa tulla suosikki!

Vierailija
2/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menneen talven lumia. Lumiasta on hyvää vauhtia tulossa hitti! Kohta kaikki epämuodikkaat kulkee iPhone kourassa :DDD Ja muodikkailla on tietty Noksu.

Näin se maailma muuttuu nykyisin. Hyvin nopeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä toimivia puhelimia ovat iPhone ja Samsung, tuo Lumia on vaan ihan järjettömän huono toimivuudeltaan.

Vierailija
4/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin ja yllätyksenä paketissa oli usb-piuha JA laturipiuha, miehen Lumia 800 paketissa oli sellainen yhdistelmä piuha usb ja pistoke.

Vierailija
5/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen iPhonen voisi repiä käyttäjänsä kädestä ja paiskata asfaltiin ankaran puhuttelun kera. Ylivoimaisesti epäeettisin puhelin ja yritys sen takana, APPLE.

Nokia rankattu eettisimmäksi valmistajaksi.

Jopa Applen entinen tekninen johtaja (Jobs oli pelkkä keulakuva ja pelle) Steve Wosniakki sanoi että Lumia 900 on paljon hienompi kuin iPhone. Ja parhaat Lumiathan on vasta tulossa loppuvuodesta

Vierailija
6/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa toimimaan vasta 2vkon päästä? :) mulla ainakin kesti ennen kuin sai käyttöön

Vierailija
7/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa toimimaan vasta 2vkon päästä? :) mulla ainakin kesti ennen kuin sai käyttöön

Kyllähän se puhelin on toimintavalmis heti pakkauksessa, eli vaihdoitko liittymää samalla?

Vierailija
8/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 710 Lumiani ja sekin on Jippii!!

Vierailija
9/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan! Ihan kökkö puhelin!

Tänäänhän sitä vasta saa, vai asutko ulkomailla?

ap.

Vierailija
10/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan! Ihan kökkö puhelin!

Tänäänhän sitä vasta saa, vai asutko ulkomailla?

ap.

ohis

Vierailija
11/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun ihan itse ostamaan........

Vierailija
12/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten oikeesti hyvä puhelin

Vierailija
13/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi itse maksaa en ottaisi/ostaisi.

Vierailija
14/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut aika kehnot arvostelut. Eikä myy, sekin jo kertoo jotain.

Itseasiassa se hyppäsi jenkeissä markkinoille tullesaan myyntilistojen kärkeen ja loppui kesken. Arvostelut ovat olleet ihan hyviä, vaikkei puhelin mikään iphonen tappaja olekaan.

Vierailija
15/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et osta/ota/vaadi iPhonea? Kaikki muut on surkeita korvikkeita!

Vierailija
16/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone on metroseksuaalin valinta

Vierailija
17/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota iPhonea siksi että minä haluan puhelimen jota voi käyttää myös talvella....ainaki ilman että akku räjähtää

Vierailija
18/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Androidilla ja Applen iOS:lla 82%:n osuus älypuhelinmarkkinoista. Osuus kasvaa koko ajan. Sovellustarjonta lumialle jäänee heikoksi, eikä edes vikoja luultavasti korjata nopeasti. Nokian kassavarat vähenevät hyytävää tahtia. Nokian lainat ovat roskalaina luokkaa. Osakkeen hintakin laskee.

Vierailija
19/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Androidilla ja Applen iOS:lla 82%:n osuus älypuhelinmarkkinoista. Osuus kasvaa koko ajan. Sovellustarjonta lumialle jäänee heikoksi, eikä edes vikoja luultavasti korjata nopeasti. Nokian kassavarat vähenevät hyytävää tahtia. Nokian lainat ovat roskalaina luokkaa. Osakkeen hintakin laskee.

Nokian nousu on vasta alkanut eikä jättiläisen kassa ihan nopeasti tyhjene. Vähän sitä hysteria kytkintä pienemmälle. Ja on totta että Android ja Apple on markkinajohtajia...mutta ei se tarkoita sitä etteikö Nokiasta olisi haastajaksi, etenkin kun kumpikaan käyttöjärjestelmä ei ole kovinkaan kaksinen

Vierailija
20/20 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue allaoleva ja mieti onko sinua petetty?

ehkä luopua siitä iPhonestakin, sillä aivan selvästi Applen asiakkaita on petetty. Applehan oli tunnetusti kuilun reunalla 90-luvulla, ja moni oli hautaamassa sitä yhtä juhlallisesti kuin sinä nyt Nokiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi