Tahdomme TAHDON ASIAAN jatkoa!
Hi hii,
Jonkun "Miten saan mieheni haluamaan toista lasta"- ketjuun kävin just kommentoimassa "Nenna Tiitinen", kun siitä vaan niin tuli se Nenna mieleen. Käsikirjoittaja tunnusti, että käy huvikseen ja inspiraatiokseen vauvapalstoilla lueskelemassa ja naureskelemassa. Voi, jos vain oi, hän näkisi tämän ketjun ja Helenan ja Mikon tarina saisijatkoa!!!
Kommentit (21)
12 jatkaa vielä. Samoin, tosi usein oon katsonut DVD:t, niin usein, että tunnistan, miten samoja extroja käytetään eri rooleissa. Arviosin, että ehkä neljä kertaa oon kattonu läpi. Nyt just tuli ikävä, ihan jo sitä tunnaria. missähän se boxi on...
Tosin meikäläistä korpii Miia Nuutilan nykyiset telkkarityöt, activia-mainosten jälkeen on niin kulunut naama! Mutta, Helena Rouhiala on niin hyvä tyyppi eikä sitä voisi näytellä kukaan muu kuin Miia, kaikesta huolimatta.
Mutta arvaattekos ketä mä kaipaan eniten, tai kaipaisin kuulla miten tulevaisuudessa kävi? No, se miestennielijä Marianne joka pukkas ne kaksoset sille Nennan tutkijamiehelle;-) olispa hauska tietää miten sekin perhe-elämä on auvoista ollut.Tiina Lymi oli myös loistava neuroottisena Nennana!
Johanna, please, kirjoita jatkoa!
Sano, et oot siellä, ja kuulet nämä meidän rukoukset!
Eiks Marianne Jylppy päätynyt yhteen sen Lirularuloru-naisen kanssa. Ne oli molemmat ihan mahtavia näyttelijöitä.
Eiks Marianne Jylppy päätynyt yhteen sen Lirularuloru-naisen kanssa. Ne oli molemmat ihan mahtavia näyttelijöitä.
Ei ole tuttu sarja minulle. Kuulostaa tylsältä, jos vaan mietitään jotain roikkuvaa gradua.
Helenan isä pyysi Hellua tekemään jotain ja Hellun äiti huusi, että meidän lapsi ei ala ukkoloita passaamaan.
Ihan paras sarja (Hovimäen ohella), mutta en haluaisi jatkoa, vaan pitää omat kuvitelmat siitä mitä tapahtui:)
se oli hyvä minkä kesti. ei pidä turhaan venyttää, kun tulee vaan toistoa.
...Jos jatkotarina oliskin huono, niin sentään näyttelijöitä olisi ihana nähdä niissä rooleissa. Pliide, Johanna Hartikainen, pliide.
AP
ajattelin tätä sarjaa, oliko se Knuutilan hahmo kotona kirjoittamassa gradua vai miten se alkoi?
Niin tahdotaan! Dvd:t on katsottu jo moneen kertaan puhki...
ajattelin tätä sarjaa, oliko se Knuutilan hahmo kotona kirjoittamassa gradua vai miten se alkoi?
Ei, vaan ihan kotimammana oli lapsien kanssa ilman erityisiä intressejä. Kai se gradu silti kummitteli Helena Rouhialan (os. Lähemäen) alitajunnassa, kun alkoi sitä viimein tehdä, tosin huonolla menestyksellä.
Ei, vaan ihan kotimammana oli lapsien kanssa ilman erityisiä intressejä. Kai se gradu silti kummitteli Helena Rouhialan (os. Lähemäen) alitajunnassa, kun alkoi sitä viimein tehdä, tosin huonolla menestyksellä.
Ai miten huonolla menestyksellä? en muista ja netistä löytynyt juonitiivistelmä ohittaa asian!
YHDETTÄTOISTA kertaa dvd:tä. Jep osaan jo ulkoa mutta silti vaan pakko katsoa sitä.
Helena Lähemäki heräsi hetkeksi eloon Kotikadulla. Huomasitteko?
Tai jonkun muun yhtä hyvän sarjana.
Helvetin hyvä ihminen, helvetin hyvä ihminen, helvetin hyvä ihminen...
(ollaan nimetty yks naapuri helvetin hyväksi ihmiseksi)
Ei se saanut sitä graduansa ikinä kirjoitettua. Viimeisessä jaksossahan Helena unelmoi gradun valmistumisesta ja Mikko luulee, että toinen vois ajatella vielä yhtä lasta....
Mä niin tarviin lisää tätä tarinaa!