Viimeaikoina lukemasi kirja?
Kommentit (30)
Jack Higgins: Kostoisku
Sitä kevyttä viihdettä kuten ennenkin. Sean Dillon ei nyt ollut pääosassa.
oli hyvä, Irving on yksi lempikirjailijoistani. Tämä kirja kuuluu minusta hänen parhaimpiin kirjoihinsa Garpin maailman ja Kaikki isäni hotellit kirjojen kanssa.
Nyt luen Steinbeckin Hyvien ihmisten juhlaa ja kirja on todella sympaattinen ja hauska.
Edelleen Alice, Poikani Kevin ja Siilin Eleganssi odottamassa. Huone olis kans kiinnostava.
Mutta viimeksi luin Eve Hietamiehen "Tarhapäivä".
Heppoisempi ja ehkä hätäisemmin kirjoitettu kuin Yösyöttö. Tietyt virheet tekstissä häiritsi.
Mutta oli ainakin nopealukuinen.
Aloitin Danielle Steelin "Uusi elämä". Tuttu dyykkasi kirjoja ja toi oli joukossa. Saapi nähdä luenko loppuun asti.
Olen nuo lukenut nyt peräkanaa ja nauttinut ihan suunnattomasti. Nämä kirjat saa mut sellaiseen jännän irralliseen mielentilaan. Ihania...
Mulla on ollut viime kesästä asti tuo uusin Irving hyllyssä, mutten ole aloittanut sitä. Edellinen, Kunnes löydän sinut, oli pettymys, ehkä siksi tuo uusin ei ole kiinnostanut tarpeeksi. Garpin maailma oli ehdoton ykköslempikirjani 20 vuotta, joten jos tuo yltää sille tasolle (tai edes lähelle), mun seuraavana lukuvuoroissa oleva kirja on jo tiedossa.
John Irvingin Viimeinen yö Twisted Riverillä oli hyvä, Irving on yksi lempikirjailijoistani. Tämä kirja kuuluu minusta hänen parhaimpiin kirjoihinsa Garpin maailman ja Kaikki isäni hotellit kirjojen kanssa.
Luin kaikki kolme yhteen putkeen. Kouluarvosanana antaisin 9. Hyviä näkökulmia, välillä ehkä vähän turhaa toistoa/ sanaluetteloita, mutta
lapsettomuushoitoja vuosia läpikäyneenä pystyi samaistumaan hyvin kirjan henkilöiden elämään Puolinaisessa. Yösyöttö ja Tarhapäivä olisivat hyviä luettavia myös miehille. Tarhapäivä jatkoi luontevasti Yösyötön tarinaa. Tykkäsin.
Yleensä en lue elämänkertoja, mutta kyseinen kirja oli oikeasti hyvä. Itkettikin monta kertaa, varsinkin alussa.
Mulla on ollut viime kesästä asti tuo uusin Irving hyllyssä, mutten ole aloittanut sitä. Edellinen, Kunnes löydän sinut, oli pettymys, ehkä siksi tuo uusin ei ole kiinnostanut tarpeeksi. Garpin maailma oli ehdoton ykköslempikirjani 20 vuotta, joten jos tuo yltää sille tasolle (tai edes lähelle), mun seuraavana lukuvuoroissa oleva kirja on jo tiedossa.
John Irvingin Viimeinen yö Twisted Riverillä oli hyvä, Irving on yksi lempikirjailijoistani. Tämä kirja kuuluu minusta hänen parhaimpiin kirjoihinsa Garpin maailman ja Kaikki isäni hotellit kirjojen kanssa.
Kunnes löydän sinut oli lukemistani Irvingin kirjoista ehkä huonoin. Keskikastia puolestaan ovat olleet Neljäs käsi ja Vesimies.
Niin ja Ystäväni Owen Meany unohtui aiemmin noista Irvingin parempien kirjojen joukosta. :)
Kiva että joku muukin lukee Irvingiä.
Juu, lapselle luin :D
Ihan kiva lastenkirja.
Aave. Kannattaa tosin lukea edelliset ensin.