Tyttö soutamassa joella ilman pelastusliivejä
Asumme tontilla(olemme tässä vasta jonkin aikaa sitten muuttaneet), joka päättyy joenrantaan. Meillä on siellä soutuvene, mutta eipä sitä ole kuin mies pari kertaa käyttänyt. Meidän teinit ei ole olleet edes kiinnostuneita joesta, paitsi nyt.
Siis kun tulin kotiin niin tyttö (13 vuotta)oli jättänyt lapun että oli lähtenyt kaverinsa kanssa soutelemaan joelle. Heillä ei ole pelastusliivejä, kävin katsomassa ja ne olivat paikallaan. Pelottaa myös, kun tytön soututaito ei ole mikään hyvä, on ainoastaan joskus pienenä isän ohjauksella koettanut soutaa. Kaverin taidoista en tiedä. Olen yrittänyt tytölle monta kertaa soittaa mutta ei vastaa puhelimeen. Kaverin numeroa mulla ei ole. Pelottaa, jos jotain käy, vene kaatuu tms. Tiedän myös että tässä vähän matkan päässä on koski..
Tulin siis kotiin just äsken joten en yhtään tiedä milloin ovat lähteneet. Mitä mun nyt pitäis tehdä, odotellako vaan? Mitä jos heitä ei ala kuulumaan takaisin?
Kommentit (7)
soita myös hätänumeroon ja kysy neuvoa.
jos vaikka tulevatkin takaisin rantaan.
En oikeen voi lähteä juoksemaan joenrantaa koska joki virtaa myös naapureiden tonttien reunassa ja heidän tonttinsa ovat aidattuja. Aion nyt odotella tässä jonkin aikaa ja katsoa jos tytöt palaisivat. Jos eivät johonkin tuntiin, niin sitten kyllä soitan hätänumeroon ja kysyn miten pitää toimia.
Tuommoisesta tempusta ei mitenkään voi selvitä hengissä.
Mksi ei selviäisi hengissä?
sinusta turvallinen yhdistelmä?
Onko tyttö tullut soutelemasta?