Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lompakko varastettiin, voiko rahoja saada mitenkään takaisin? :(

Vierailija
24.05.2012 |

Lompakkoni vietiin muutama päivä sitten kun kävin käymässä töiden jälkeen yökerhossa. Olin selvinpäin ja lompakkoni oli kädessäni kun yhtäkkiä joku tönäisi minua ja lompakkoni vietiin kädestäni. En nähnyt ketä se oli, ja valvonta kamerastakaan vartija ei pystynyt näkemään tilannetta kun oli kuulema niin pimeää. Lompakkoni oli palautettu yökerhon narikkaan ja kaikki kortit oli tallella, mutta olin sinä päivänä juuri nostanut kirpputorilta myynnissä olleista vaatteistani saamani 500 euroa ( tästä on kuitti). Eli minulta vietiin käteistä kyseisenä iltana melkein 600 euroa, voiko näitä saada kotivakuutuksesta tai vapaa-ajanvakuutuksesta takaisin? Tietääkö kukaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää pitää suuria summia rahoja ylipäätään lompakossa, eikä tuollaisia rahoja pitäisi mihinkään yökerhoon viedä.

Vierailija
2/4 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole olemassa vakuutusta edes tuollaisen varalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kyllä ettei tule korvauksia, eihän se kuitti todista että lompakossa oli myös rahaa. Vakuutusyhtiöt on niin niuhoja. Kannattaa kuitenkin yrittää ja toivottavasti saat korvauksen!

Vierailija
4/4 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan pitäisi. He eivät kirpputorilla maksa muuta kuin käteisellä myynnistä saavasi rahat, ja siitä menin sitten suoraan töihin ja käväisin töiden jälkeen suoraan kyseissä ravintolassa, mikä ei ollut alunperin suunnitelmissa. En siis voinut jättää rahoja muuallekkaan. Olisimpa ollut fiksumpi, ja mennyt vaan suoraan kotiin.