Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mas palomaksesta vielä

Vierailija
24.05.2012 |

Olen ajatellut huon.hotelli koalaa. Onkohan se kiva pienen lapsen kanssa? Entä Grimanesa? Kumpikohan olisi parempi? Kuvista päätellen koalassa olisi parempi pienten lastenallas.

Kommentit (2)

1/2 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Huoneistohotelli Koala on luokiteltu Perhelöytö -hotelleihimme ja onkin todella kiva vaihtoehto lapsiperheelle. Koala sijaitsee hieman kaukana rannasta (n. 3,5 kilometriä), mutta keskustaan on noin 800 metrin matka. Huoneistot ovat isoja ja alue on rauhallinen.

Grimanesa sijaitsee noin 3 kilometrin päässä rannasta ja keskustaan on noin 1,5 kilometriä. Grimanesassa on paljon kanta-asikkaita ja se on hyvin tykätty asiakkaidemme keskuudessa.

Koalassa on tosiaan erillinen lastenallas, mikä voi olla mukavampi pienen lapsen kanssa. Lapsiperheiden keskuudessa Koala on perinteisesti ollut suositumpi.

Toivottavasti tästä oli teille apua!

Aurinkoisin terveisin,

Susanna/Finnmatkat

Vierailija
2/2 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tosiaan on lastenallas pienille, mutta sitä ei lämmitetä, ja vesi oli ainakin silloin todella kylmää. Eipä ollut taaperon taaperoa altaassa koko aikana.

Muutenkin hotelli on kaukana kaikesta, vaikka toisaalta taksit ovat halpoja ja respa soittaa sen nopeasti paikalle.

En itse menisi tähän hotelliin toista kertaa. Itse asiassa en enää mene koko Maspalomasiin; kaipaan jotakin muuta kuin sellaista täysin turisteille rakennettua paikkaa. Matkustin 7-vuotiaan kanssa.

Voin kyllä suositella Teneriffalla Palm Oasis -hotellia (jos muistan nimen tasan oikein)! Siellä on pienten ja isompienkin hyvä olla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla