Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tosiaan vielä v. 2008 naisia, jotka eivät tankkaa autoa?!

Vierailija
09.06.2008 |

Olin aivan järkyttynyt, kun tuttuni kertoi tankkauskokemuksensa oleva pyöreä nolla. Autoa hän on kuitenkin ajellut jo 10 vuotta.

Eikö nyt kuulu aivan ajokortillisen perustaitoon, että osaa lisätä kulkuneuvoonsa polttoainetta?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tankannut nykyistä autoamme mikä on ollut meillä pian 3 vuotta. Kaiketi osaisin jos olisi pakko mutta kun ei ole.

Vierailija
2/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se johtuu kyllä siitä, että meidän autossa on tankin korkissa aika paskamainen lukitus, jonka saa kyllä auki, mutta eipä saa oikein kiinni.

Olen pari kertaa nyhertänyt korkin kanssa huoltsikalla varmaan 20 minuuttia ennen kuin sain korkin kiinni. Mies siis tankkaa, kun saa korkin kiinni menettämättä hermojaan, multa palavat käämit ihan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä tähän en tiedä, ihan mukava ja reipas ihminen kyseessä.

Vierailija
4/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tankkaa autot meillä.

Osaan kyllä tankata.

Vierailija
5/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän perheessä miehen tehtävä. Ennen miehen löytämistä tankkasin itse, mutta se on jotenkin inhottavaa hommaa.

Vierailija
6/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nämä naiset tekevät, jos bensa käy vähiin eikä kotiin pääse tankkaamatta?

Vierailija
7/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on maailman luonnollisin asia käydä tankkaamassa, jos bensavalo palaa ja minä olen sillä kertaa autolla liikenteessä.

Vierailija
8/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tankaan joka viikko meijän autoa. Tosiaan aika omituista, ihminen joka autolla ajelee ei ole koskaan tankannut.

Vierailija
9/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tankkaa firmansa kortilla (firma siis maksaa bensat), mutten epäile yhtään, etten osaisi jos pitäisi. Eikös siitä bensatankista vain napata korkki pois ja työnnetä letku tankkiin ja paineta. Ja tietty pankkikortti masiinaan. Vai onko siinä tankkaamisessa joku suurempikin salaisuus?

Vierailija
10/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni joskus käteiskaudella kokemus tankkaamisesta ja siitä miten laite vei rahat mutta bensaa ei tankkiin saatu avainongelmien takia. Oli kova isku opiskelijalle, ja vaikka rahat takasin saatiinkin työn kanssa niin jotenkin vaan ryhdyin välttelemään tankkausta.

Vierailija
11/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan autolla sen verran että vien ja haen lapset hoidosta ja kuskaan heitä harrastuksiiin. Se on meillä mies, joka ajaa tankin aina tyhjäksi.

Vierailija
12/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ostosten maksaminen marketissa.

ap

Vierailija
13/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äiti ei ole ikinä tankannut. Ennen hälytti mieheni eli hänen poikansa aina tankkaamaan, kun tarve tuli. Onneksi välimatkaa oli vain 10 km. Nykyään hänen nuorimmaisensa (15 v.), jonka kanssa hän asuu kahdestaan aina tankkaa. Sama juttu ajamisen kanssa, että ei uskalla ajaa kuin lähikauppaan ja takaisin. Ikää ei ole kuitenkaan edes 50 vuotta.

Vierailija
14/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi juuri 2008 se tankkaamaton nainen on ihmeellisempi kuin 2007 tai vaikka 1994. Eiköhän näitä ihan tasaisesti löydy joka ikäryhmästä (eli tulee joka vuosi uusia autoaan tankkaamattomia aikuisia). Ainahan sitä kai on ihmetelty kuskia, joka ei tankkaa. Vai olenko ihan väärässä?

Ja samanlaisia asioita löytyy varmaan tuhansia. Siis joka meille suurimmalle osalle on arkipäivää, mutta aina löytyy yksi poikkeustyyppi, joka ei tee samoin (ei osaa, ei uskalla, ei halua edes yrittää). Ja niitä poikkeustyyppejä voi yhtä hyvin löytyä ensi vuonnakin vielä ; )

Vierailija
15/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä aja autollakaan kauhean usein (mies päivittäin). Jos ajaisin, niin tankkaisin.

Mutta mun tuttu pistää paremmaksi, hän (nainen) ajaa perheen toisella autolla työmatkat, ruokakauppaan, kuskaa lapset harrastuksiin jne mutta ei ole tankannut autoa kertaakaan!! Heillä mies käyttää myös naisen käytössä olevan auton huoltiksella työpäivänsä päätteeksi eli vaimo kertoo koska auto pitää viedä tankattavaksi ja mies sitten vie!! Perustelu tähän oli se, että auton tankkaaminen kuuluu "miesten töihin", vaimo sitten vastaavasti silittää miehen vaatteet...

Mitähän tekisi jos pitkällä matkalla autosta loppuisi bensa...?

Vierailija
16/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äiti ei ole ikinä tankannut. Ennen hälytti mieheni eli hänen poikansa aina tankkaamaan, kun tarve tuli. Onneksi välimatkaa oli vain 10 km. .

Vierailija
17/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo tankkasi vähän aikaa sitten ja otti dieseliä bensan sijaan... "Noku se edellä olevakin otti siitä pistoolista." Haloo!!! Eli jotkut ei vaan tajua kaikkea...

Vierailija
18/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin perheessä on omia kummallisia sääntöjä:

- Mies pesee aina vauvan pepun kun on kotona

- Minä pesen aina vessanpöntön

- Mies useimmiten täyttää astianpesukoneen, minä tyhjennän

- Mies tankkaa ja pesee auton

- Minä imuroin ja luutuan kotona

- Minä pyyhin useimmiten pölyt ja pistän tavarat paikalleen

- Mies kantaa matot ulos ja vie lapset ulkoilemaan kun minä siivoan

- Minä teen arkisin ruoat, mies viikonloppuisin

Lista on pitkä, eikä sääntöjä ole hakattu kiveen.

Vierailija
19/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla onneksi on mies sitä hommaa varten :-)

Vierailija
20/69 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun bensa on niin hemmetin kallista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi