Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelottaa sairasloman hakeminen kun pomoni tekee asiasta varmasti ongelman! auttakaa

Vierailija
23.05.2012 |

Siis selkeästi iskenyt sitkeä keuhkoputken tulehdus ja nuha kiusaa.

Ongelma on esimies joka patistaa töihin aina vaikka on ollut kipeänä ja sitten olen puolikuntoisena painanut duunia ja jälkeen päin kaduttanut. sitten on vielä tullut jälkeen päin haukut että hommat on hoidettu huonosti.

nyt ajattelin että kerrankin ota virallisesti saikkua ja menen lääkäriin. mutta pelkään että saan huutoa ja potkut koska olen "huono" työntekijä. tein mitä tahansa aina tulee valitusta

eikö ole kuitenkin parempi olla kokonaan poissa töistä ku tehdä puolikuntoisena sutaisten hommat ja sitten kuunnella valituksia.

kaiken lisäksi olen sellainen heittopussi että en saa ees säännölisiä työvuoroja vaan satunnaisia keikkoja teen. inhottavaa että muut meidän firmassa on usein saikulla mutta jostian syystä mä en saisi olla

kaiken lisäksi olen elintarvike alalla joten on naurettavaa että menisin sinne infektioimaan muita. !

huh huh. kiitos kun sain purkaa. muilla samanlaista. nyt vaan tämä tyttö on saanut tarpeekseen paskasta kohtelusta ja etukäteen jo stressaa niin paljon että sydämessä on rytihäiriöitä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitten olekaan leikin asia, siihen voi kuolla. Ennen kuin joudut pakkolepoon sairaalaan, kannattaa hoitaa meneillään oleva tauti pois vaikka väkisin.

Nyt lääkäriin, lääkäri määrää sairauslomaa, jos katsoo tarpeelliseksi. Sitten ilmoitus pomolle ja kotiin lepäämään. Ja kännykkä kiinni. Kokonaan kiinni.

Vierailija
2/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työnantaja sitten päättää, saatko sairauslomaa vai ei. Jos teet vain satunnaisia keikkoja, niin kaiketi sinulla on reilusti aikaa levätä niiden välillä, koska ei tuosta sairauslomaa normaalisti anneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset viitsii olla tuollaisessa työpaikassa? Etkö tiedä/välitä oikeuksistasi? Kai yrität edes hakea muita töitä?

Vierailija
4/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei nimittäin paskan vertaa kiinnosta, miten sinulle käy. Jos kärsit stressioireista, ehkä jopa paniikkikohtauksista, niin olosi ei tule parantumaan tuossa työyhteisössä. Päinvastoin, siellä roikkumalla saatat pilata terveyttäsi entistä pahemmin, sillä pahasti työperäisestä stressistä kärsineet saavat tutkitusti myöhemminkin työurallaan/elämässään stressioireita herkemmin kuin muut. Eli tee itsellesi palvelus ja ala etsiä uutta paikkaa.

Vierailija
5/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hyvää,kierre vaan paheni vasta raskaana ollessani tajusin että ei saatana mun on pakko hoitaa itseni en muuten jaksa,sairauskierre vaan paheni.

Vierailija
6/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko uhrata terveytesi tuolle pomolle? Häntä ei nimittäin paskan vertaa kiinnosta, miten sinulle käy. . Eli tee itsellesi palvelus ja ala etsiä uutta paikkaa.

että meidän sukupolvi TAPETAA työllä!! niin se valitettavasti on.. =(

Vierailija
7/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin etsin muita töitä. olen vain ollut kirjoilla tuossa firmassa koska en ole muitakaan töitä saanut. ja totta kai jos on sairaslomaa niin sitten on sairas. oli keikkatyöläinen tai ei, se päivä mmilloin ollaan sairaana vietetään levossa..pah. huomenna meen lääkäriin

Vierailija
8/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen on enää edessä pomolle soittminen että huomenna ei tulla töihin

Vierailija
9/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ja sille vaan ei mahda mitään. Jos esimiehellä on ongelma, niin antaa olla, se on hänen korviensa välissä. Teen työtä elääkseni, en elä tehdäkseni työtä. Ja poissa olen jos olen kipeä; viimeksi vuosi sitten.

Vierailija
10/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salli mun nauraa!

Työnteosta ette tiedä kyllä yhtään mitään jos tuota nössöilyä ja saikutusta ja taukoilua ja downshiftausta tarkoitatte...juttelepa hetki jonku vanhan ihmisen kanssa joka on rakentanut tämän maan teille pullamössöille itkettäväksi!

Kyllä liian helppoa on teillä, sanon vaan.

Vierailija
11/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salli mun nauraa!

Työnteosta ette tiedä kyllä yhtään mitään jos tuota nössöilyä ja saikutusta ja taukoilua ja downshiftausta tarkoitatte...juttelepa hetki jonku vanhan ihmisen kanssa joka on rakentanut tämän maan teille pullamössöille itkettäväksi!

Kyllä liian helppoa on teillä, sanon vaan.

Olen kanssasi tietyissä kohdin jopa samaa mieltä (AP) mutta haluan korostaa että tämä toimii jos kaikilla olisi työmoraali sama. mutta nykyään kaikki on epätasapainossa

en todellakaan halua panostaa sairaana enää toista kertaa. kun kerran menin vanhanajan taisteluhengellä kerran sairaana töihin ja tein parhaani mutta panostani ei arvostettu ja sain haukut, ajattelin että ihan sama, ei huvita jos ei tilannettani oteta huomioon.

joskus ihmiset ovat kuumeessa yms eikä pääse sängystä ylös. toiset ovat valitettavasti heikolla vastustuskyvyllä varustettuja.

Tässä tullaan siihen että vaikka ennen vanhaan oli kovempaa elämää ja jaksettiin ja oltiin tosissaan niin onko se loppujen lopuksi hyväksi ihmiselle? niin tehtiin kun oli PAKKO, ei sitä tehty mielellään! nyt moni tulee vanhusten vaivoihin aikaisemmin kun eläkeiässä ja selkävammat ovat yleisiä ku tehtiin nuorena liikaa liian raskasta työtä

(isäni kantoi kuusi vuotiaana liian raskaita taakkoja) selkä sen takia loppuelämänsä heikko

ei hyvä juttu sitten kuitenkaan!

Vierailija
12/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomolle positiiviseen savyyn etta olet ollut kauan huonossa kunnossa (ja painanut toita puolikuntoisena) mutta nyt aiot hoitaa itsesi terveeksi (kun laakari maarasi sairaslomalle) niin etta olet sen jalkeen taas terve ja taysissa voimissasi niin jaksat sitten ihan eri lailla paiskia toita.

Jos saat sairaslomaa, ei tyonantajalla ole siihen mitaan sanomista, ei ole laillista pakottaa tyontekijoita paiskimaan toita sairaana.

Vierailija
13/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaslomaa tarvitse hakea, ilmoitat etta et tule toihin kun sinut on maaratty sairaslomalle. Sen jalkeen puhelin pois paalta. Kun palaat toihin, annat niille laakarintodistuksen. Silla siisti.