Vaihtoehtona parinvaihto...
Pettäminen on aina ikävää! Voi sanoa, että jos rakastaa niin ei tarvitse pettää...asia ei mielestäni ole näin yksinkertainen.
Itse elän pitkässä parisuhteessa ja tapasimme vaimoni kanssa yli 20 v. sitten. Olemme hieman yli nelikymppisiä ja olemme aina olleet avoimia ja kaikesta on voitu keskustella.
Otin puheeksi haluni kokea jotain seikkailua arjen vastapainoksi. Seikkailua, johon liittyy seksiä...mutta EN halua pettää häntä. Tunnustin siis suoraan, että kaikkien vuosien jälkeen haluaisin kokeilla toista naista ja suon hänelle saman mahdollisuuden...kokeilla toista miestä.
Hän otti asian rauhallisesti ja siitä keskusteltiin. Keskusteltiin ja käytiin läpi mitä tässä on tapahtunut. Keskusteltiin yli puoli vuotta, suhteellisen tiiviisti.
Tulime lopputulokseen, että pitkässä suhteessa kipinä hiipuu ja vaihtelunhalu on inhimillistä. Ei sinänsä mitään kummallista. Ilman mitään draamaa päätimme antaa toisillemme luvan ja
toteutamme sen yhdessä, ei erikseen, parinvaihdon merkeissä.
Ehkä vielä hieman sulattelemme asiaa ja sitä ihan lopullista päätöstä ei ole tehty. Melko varmasti toteutamme sen mitä päätimme ja se tuntuu myös kiihottavan meitä molempia.
Olisi mielenkiintoista kuulla mietteitä asiaa kokeilleilta tai niiltä, jotka tekevät tätä säännöllisesti. Puolesta ja vastaan...
Kommentit (12)
meillekin tarjoutui tilaisuus. Minulla on aina ollut fantasiana, että vaimo saisi joskus kunnolla isoa munaa. Niin, että nauttisi todella kovasti. Viimein se sitten toteutui ja löytyi pystyvä kaveri. Monella oli isot puheet, mutta pienet teot ja vehkeet. Voin suositella. Kiihottavinta mitä olemme kokeneet.
Hienoa kuulla (arvattiin!!!), että pareilla on samansuuntaisia ajatuksia kuin meilläkin.
Tänne kirjoittamisen jälkeen teimme periaatepäätöksen, että kesän ollessa kauneimmillaan (heinäkuun loppupuolella se kai on...?) teemme ensimmäisen liikkeen ja lähdemme mekin liikkeelle varmaan "alan sivuston" kautta, kuten eräs pari osuvasti totesi :)
Mutta tässä tuntui jo olevan sen verran kivoja pareja (fiksunoloisia ja asiaa miettineitä), että voisi olla kiintoisaa pitää yhteyttä...
Kutkuttavia ja ihania ajatuksia mielessä...
Meilläkin asia nousi keskusteluun aika yllättävällä tavalla. Yhtenä iltana juteltiin rakastelun aikana ja sen jälkeen kaikenlaisista "pikku piristeistä". Jotenkin päädyimme fantasiaan sitomisesta. Puoliskoni tokaisi aika yllättäen, että "mitäs jos makaisit sidottuna ja silmät peitettynä sängyllä, kun yhtäkkiä kuulusit tuntemattoman naisen äänen, etkä enää tietäisi, kumpi tekee mitäkin"? Täytyy sanoa, että ehdotus oli paitsi yllättävä, myös tavattoman kiihottava. Asia jäi leijumaan ilmaan ja tiedostin, ettei kumppanini heittänyt sitä pelkästään huumorimielellä.
Tietenkin herrasmiehenä aloin miettiä, miten mustasukkainen olen. Soisinko vastavuoroisesti naiselleni saman ilon, eli miehen kolmantena pyöränä? Todennäköisesti.
Olemme nyt asiaa sivunneet silloin tällöin ja koska kaikki keskustelut on käyty selvinpäin, vaikuttaa että fantasiat elävät molemilla hyvin voimakkaina.
Itsestäni tuntuisi siltä, että jos (kun) aihe etenee, siihen kannataisi juurikin ryhtyä ensin pariskunnittain ja esim. viettää iltaa, rakastella samassa huoneessa, ehkä jopa samassa sängyssä mutta pariskunnittain. Tiedä sitten, mihin suuntaan asia siitä lähtisi kehittymään.
Jokin aika sitten toteutettiin tämä haave, ja tais olla ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Vauhtiin päästiin ihan mukavasti. Jossain vaiheessa siinä pientä taukoa oli, niin pyöriteltiin vaan miehen kanssa silmiä toisillemme ja supistiinn, että eiköhän tämä ollut tässä.
Toinen pariskunta oli ihan mukava ja juttu sujui ihan hyvin illan aikana, mutta meistä ei kumpikaan muista saaneensa niin huonoa seksiä varmaan ikinä. Nainen oli ollut kuulema kuolleeseen kalaan verrattavissa ja mun teki mieli täyttää ennemmin vaikka ristikkoa siinä yksitoikkoisen jumputuksen tahdissa. Otettiin sitten omat konstit käyttöön ja lemmittiin vielä monta tuntia kahdestaan.
Mutta ehdottomasti positiivinen kokemus siinä mielessä, että todettiin, että ei meidän sänkyyn muita kaivata, vaan vaihtelua löytyy ihan muutenkin. Mies kun kuitenkin rehellisesti on myöntänyt, että olisi kiva kokeilla vierasta ja samalla nähdä kun mua joku vieras pitää hyvänä.
Ja se yllätti, että ei mitään pienintäkään mustasukkaisuusajatustakaan käynyt mielessä (paitsi jossain jumputuksen vaiheessa toivoin, että sais sen oman päällensä, joka sentään osaa jotain tehdä :))
Jos toinen pari olisi ollut jotenkin aktiivisempi, niin kokemus olisi voinut olla sellainen, että voisi kokeilla joskus uudelleen, mutta ainakin toistaiseksi piristetään vaan toinen toistamme.
Mutta jos siis asia yhtään mietityttää, niin kannattaahan sitä koittaa, muistakaa puhua pelisäännöt etukäteen selväksi, niin ainakin vähentää mahdollisia ongelmia myöhemmin. Meillä tosin mies vähän unohti niitä sääntöjä, mutta ei tuo nyt maailmaa kaatanut, korvasi mulle asian monin verroin :)
Jokin aika sitten toteutettiin tämä haave, ja tais olla ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Vauhtiin päästiin ihan mukavasti. Jossain vaiheessa siinä pientä taukoa oli, niin pyöriteltiin vaan miehen kanssa silmiä toisillemme ja supistiinn, että eiköhän tämä ollut tässä.
Toinen pariskunta oli ihan mukava ja juttu sujui ihan hyvin illan aikana, mutta meistä ei kumpikaan muista saaneensa niin huonoa seksiä varmaan ikinä. Nainen oli ollut kuulema kuolleeseen kalaan verrattavissa ja mun teki mieli täyttää ennemmin vaikka ristikkoa siinä yksitoikkoisen jumputuksen tahdissa. Otettiin sitten omat konstit käyttöön ja lemmittiin vielä monta tuntia kahdestaan.
Mutta ehdottomasti positiivinen kokemus siinä mielessä, että todettiin, että ei meidän sänkyyn muita kaivata, vaan vaihtelua löytyy ihan muutenkin. Mies kun kuitenkin rehellisesti on myöntänyt, että olisi kiva kokeilla vierasta ja samalla nähdä kun mua joku vieras pitää hyvänä.
Ja se yllätti, että ei mitään pienintäkään mustasukkaisuusajatustakaan käynyt mielessä (paitsi jossain jumputuksen vaiheessa toivoin, että sais sen oman päällensä, joka sentään osaa jotain tehdä :))
Jos toinen pari olisi ollut jotenkin aktiivisempi, niin kokemus olisi voinut olla sellainen, että voisi kokeilla joskus uudelleen, mutta ainakin toistaiseksi piristetään vaan toinen toistamme.
Mutta jos siis asia yhtään mietityttää, niin kannattaahan sitä koittaa, muistakaa puhua pelisäännöt etukäteen selväksi, niin ainakin vähentää mahdollisia ongelmia myöhemmin. Meillä tosin mies vähän unohti niitä sääntöjä, mutta ei tuo nyt maailmaa kaatanut, korvasi mulle asian monin verroin :)
Kiinnostais kans kokeilla, mutta mitä kannattaa siis sopia etukäteen tai mikä voi naisen yllättää? Miten sun mies unohti?
Kiinnostais kans kokeilla, mutta mitä kannattaa siis sopia etukäteen tai mikä voi naisen yllättää? Miten sun mies unohti?
mies antaisi vieraalle naiselle suuseksiä (oli tosin siinä vaiheessa kun näistä asioista puhuttiin laiska nuolemaan mua, niin sen takia ajatus ei mua kovin viehättänyt, mutta on nyt ollut asian suhteen kyllä huomattavasti aktiivisempi kuin aiemmin) ja sanoi itsekin, että ei sitä vieraan lipaiseminen houkuta, mutta meni sitten lipaisemaan kuitenkin, kun oli siinä tyrkyllä. Asia kuitenkin keskusteltiin heti siinä ja sain varmaan parasta suuseksiä ikinä :) Joten mun voitto.
Luin tämän viestiketjun ja täytyy sanoa, että kostuin...
Mutta! Vaarallista leikkiä ja jos itsetunto ei ole kohdallaan + ehkä mustasukkaisuutta = katastrofi!
JOs noi voi välttää, niin varmasti IHANAA!!!!
Ulkomailla on paljon asiaan vihkiytyneitä klubeja, suosittelen. Me olemme miehen kanssa käyneet sellaisissa, ja tosi hyviä kokemuksia. Liityimme aluksi suomalaisille alan sivustoille. Mutta tällainen klubi jossa voi katsella ja kierrellä tuntui kuitenkin paremmalta. Ei tullut paineita jos ei kemiat kohtaakaan.
Piristää paljon elämää, suosittelen kokeilemaan!
Meillä takana 10v naimisissa ja samoja ajatuksia olemme käyneet läpi. Seksielämä oli ajautunut aika urautuneeksi, mutta rakkautta riittää.
:) Kelpaako kokemattomien kommentit?
Olemme myös keskustelleet jo muutaman kuukauden kaikesta, mistä pidämme. Tänä aikana olemme ihan aikuisten oikeasti jakaneet fantasioitamme, niitä "pervoimpiakin". Osa niistä on sellaisia, että niitä ei haluaisi edes toteuttaa, mutta ajatuksena ovat kiihottavia.
Parinvaihtoa mekin olemme ajatelleet. Liityimme jo "alan" sivustolle. Yhtään tapaamista toisen parin kanssa meillä ei ole vielä ollut, mutta vakaa aikomus on ainakin tavata joku ja katsoa, pelittääkö kemiat. Eihän sitä ekalla tapaamisella tarvitse sänkyyn hypätä. Tuskin sellaista kukaan edes odottaa.
Säännöistä olemme myös keskenämme keskustelleet. Miten toimitaan ehkäisyn kanssa jne.
kuviot täälläkin. Yli 20 vuotta parisuhdetta takana ja vaikka keskinäinenkin seksi toimii, niin nyt myös molempien mieli tekisi erilaisia kuvioita. MMF, MFF ja MFMF juttuja. Avoimesti näistä keskustelemme eikä ajatus kimpasta ole vain toisen mielihalu. Vaan mistä löytää turvallinen samoin ajatteleva pariskunta kaveriksi ?
Meillä on ollut vaimon kanssa haaveena vuosikausia ryhmäseksi ja parinvaihto. Tässä jokin aika sitten meille tarjoutui tilaisuus kokeilla seksiä toisen parin kanssa. Me molemmat nautimme siitä suunnattomasti. Olemme useasti muistelleet kokemusta.