Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikis meidän naapurin lapset, n.4 ja 2-3-vuotiaat parkuvat ihan kokoa ajan?

Vierailija
23.05.2012 |

He ulkoilevat pihassa ikkunoidemme edessä ja suoraan sanoen ärsyttää tuo vikinä ja ulvonta. Vanhemmat, äiti tai isä seisovat lapsista puolen metrin päässä ja silti pitää hakea huomiota vinkumalla. Jokainen muksahdus tuottaa kaamean parkumisen. Pelkään, että kesä terassilla ja parvekkeella on pilalla. Oikeasti, mikä niitä vaivaa? Ja kyllä, minullakin on lapsia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsi on yleensä ihan kiltti mutta tänään on kitissy joka asiasta.

Vierailija
2/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikeita lapsia...sellasia jotka ei tiedä mitä haluavat ja sika ne vinkuu koko ajan kun niillä on niin epämääränen olo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudesta toiseen...

ap

Vierailija
4/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pennut ovat oppineet saamaan tahtonsa läpi narisemalla ja vinkumalla.

Heidän kaikkiin tarpeisiinsa on vastattu heti kun on vähän vinkaissut.

Ulkona ne tietysti yrittää saada vanhemman samalla taktiikalla tekemään jotain, ottamaan syliin, huomioimaan, keksimään virikkeitä yms. Luultavasti niille nimenomaan keksitään sisätiloissa valmiit leikit vanhempien toimesta ja ulkoilutilanteessa vanhemmat ovat ihan pihalla kun ei ole mitään valmista tarjota ja lapset vinkuu tekemistä.

Naapurin Pph:n lapset on myös just tuollaisia.

Vierailija
5/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa osaa kitistä aika lailla. Olenkin miettinyt oonko tehnyt jotain väärin. Olen kyllä todella yrittänyt vastata tarpeisiin, mutta jättänyt kyllä rauhaankin. Välillä tosiaan mietin miksi niin tyytymättömiä. Tosin ovat 4 ja 2, eli uhmaakin on. Lisää vinkkejä kehään...

Vierailija
6/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seinänaapureina myös tuollaiset itkevät lapset. Voi olla luonnekysymyskin, mutta me ollaan itse ajateltu, että lasten pitkät hoitopäivät ja vanhempien kiireinen elämäntyyli vaikuttaa myös. Lapset kaipaavat kuitenkin paljon huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan