Taas tämä meidän pihalla notkuminen alkoi..
Mä niin joka kevät toivon, että naapurilla olisi tänä keväänä ja kesänä jotain muuta tekemistä kuin tulla notkumaan tohon meidän nurtsille. Samalla se päästää kakaransa meidän leikkijuttuihin, rampalle ja hiekkikselle.
Tää on niin paska juttu kun se ei edes tajua vaikka ei puhuttaisi sille mitään! Nytkin ne kersat jäi sinne hyppimään ihan päättömästi, kokosin vaan omani ja mentiin sisällä muka syömään..
Kommentit (6)
vähän samanlainen ongelma..naapurinlapset tulee monta kertaaa päivässä hakemaan lapsia ulos.eivätkä ymmärrä lähteä kotiin.
eivätkä ymmärrä jos sanon että esim.että loppuillan meidän lapset leikkii ihan omalla porukalla. aina ovat ovella. argh..
Ole aikuinen ja aja ne pois.
ja muutenkin tuo on urbaanilegenda, että trampoliinin omistaja olisi vastuussa siitä, mitä hänen poissaollessaan pihassa tapahtuu. Ihan samoin voisi ajatella, että jos joku hirttäytyy pihassani niin se on minun vikani ja saan syytteen kuolemantuottamuksesta.
ette tietenkään halua riitaa naapurin kanssa ja ne naapurin kakaratkin ovat varmaan välillä ihan ok leikkikavereina.
Mutta mitäpä, jos sanoisit naapurille silti suoraan? Älä kiellä tulemasta (jos toivot, että lapsensa pysyvät väleissä sinun lastesi kanssa) kokonaan, mutta sano, että et halua, että naapurin lapset jäävät teidän pihallenne leikkimään, kun te menette sisään tai olette poissa kotoa. Se nimittäin tosiaan on niin, että voit joutua vastuuseen, jos hänen lapsensa loukkaavat itsensä pihassanne.
Lisäksi se on minusta yksityisyyskysymys. Toisten pihoilla ei olla ilman "isäntää" eli asukkaita.
Ole aikuinen ja aja ne pois.
ja muutenkin tuo on urbaanilegenda, että trampoliinin omistaja olisi vastuussa siitä, mitä hänen poissaollessaan pihassa tapahtuu. Ihan samoin voisi ajatella, että jos joku hirttäytyy pihassani niin se on minun vikani ja saan syytteen kuolemantuottamuksesta.
En ole tuo, jolle vastaat, mutta minullakin on ollut käsitys, että jos pihallani on jotakin, joka aihettaa vamman jollekulle, voin joutua korvaamaan kotivakuutuksestani.
ette arvosta tippaakaan seuraansa, joten olkoot hyvät ja pysykööt omalla pihalla.