Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös erikoisliikeen myyjän kuuluisi tietään myymistään tuotteita jotain?

Vierailija
23.05.2012 |

Ja puutarhamyymälä on mielestäni sellainen.

Vähänkö ärsyttää kysyä jotain kasvista ja sitten myyjä lukee siitä lapusta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis paremminkin koulutuksen puutteesta!

Olen itsekin erikoisliikkeessä töissä. Onneksi ala on hyvin käytännönläheinen, joten on omaakin käyttökokemusta tuotteista, mutta en kyllä kovin hyvin tuotteita muuten tunne. Tässä tarvitaan myös teknistä osaamista ja se minulta puuttuu täysin.

Vierailija
2/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole myyjässä, vaan yrityksen järjestämässä koulutuksessa. Tai siis paremminkin koulutuksen puutteesta!.

ei kai yritys koulutusta järjestä.

Mutta laittaisivat tosiaan ne mistään mitään tietämättömät vaikka kastelemaan kukkia tai rahastamaan kassalle, ja itse omistaja ja muut jotka jotain tietää palvelemaan asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. näin keväällä juuri puutarhamyymälöihin otetaan nuoria töihin ilman mitään koulutusta.

Monesti olen huomannut tietäväni itse paljon enemmän kuin myyjä, vaikka en ammattilainen olekaan.

Yleensä kyllä löytyy tarvittaessa vanhempi työntekijä, jolta voi kysyä. Jonoa vaan usein on kovasti!

Vierailija
4/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuni oli aikoinaan eläinkaupassa töissä ja kun häneltä kysyi onko jotain eläintä saatavissa milloin niin hän kaikkeen vastasi aina että en tiedä. Ja jos asiakas ei löytänyt jotain tuotetta, tuttu vastasi en tiedä ja laittoi "alaisensa" työhön. Eli hän vain pomotteli kun oli omistajan heila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi