Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliajon yritykset: kärpäsestä härkänen?

Vierailija
23.05.2012 |

Itse miustan lapsuudessa, että monesti autot kiihdytti kun näkivät minun ylittävän tietä. Ihan normitouhua silloin. Mopo kerran osui minuun ja lensin kaaressa ojaan. Mopo ajoi pois ja minä sain leukaan haavan. Mutta ihan normisettii.

Voisin jopa itsekkin kiihdytellä ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole ollut kyse siitä, että "se vain näytti kiihdyttävän".

Jokainen varmaan ymmärtää, että ei tuolla tavalla toimiva ihminen ole ihan täysissä sielunvoimissa, näin kauniisti ilmaistuna.

Vierailija
2/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi ap siinä mopo-onnettomuudessa kolahtaa vähän pää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miustan lapsuudessa, että monesti autot kiihdytti kun näkivät minun ylittävän tietä. Ihan normitouhua silloin. Mopo kerran osui minuun ja lensin kaaressa ojaan. Mopo ajoi pois ja minä sain leukaan haavan. Mutta ihan normisettii.

VELTTO SUORITUS!

Vierailija
4/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi se vaikuttaakin huonolta provolta...

VELTTO SUORITUS!

Vierailija
5/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut kuin korkeintaan satunnaisesti. Kyllä suurin osa autoilijoista hiljentää kun huomaa että joku on ylittämässä tietä. Automaattisestihan sitä höllää kaasua tuossa tilanteessa eikä suinkaan ala kiihdyttelemään.

Vierailija
6/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun itsekin tarkemmin muistelee, niin aika ajoin jotkut autoilijat tuntuvat kyllä kiihdyttävän jos näkevät jonkun ylittämässä katua.

Taitavat olla satunnaisia mulkeroita, mutta silti.

Vierailija
7/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun uhri on siinä auton edessä, nainen ajaa päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme