Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin...

Vierailija
23.05.2012 |

Voi apua, miten saisin pidettyä tunteeni kurissa? Kaipa nämä kuihtuu ajan mittaan?

Ehkä kohta alkava pitkä kesäloma auttaa. Toivottavasti kollegat ei huomaa, varmaan luon jatkuvasti kaipaavia katseita kyseiseen henkilöön. Noloa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa olleita? Auttoiko aika?

Kun tätä ei oikein voi purkaa mitenkään muuten kuin näin anonyymisti...

(Niin siis olemme molemmat tahoillamme varattuja, ja tunteeni saattavat olla täysin yksipuolisia. Yhtälö on joka tapauksessa ihan mahdoton.)

Vierailija
2/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 1 - 2 kertaa parissa vuodessa.

Menee onneksi ohi parissa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 1 - 2 kertaa parissa vuodessa.

Menee onneksi ohi parissa kuukaudessa.

Mulla taas ei ole "tapana" ihastua työkavereihin, siksi varmaan olenkin niin...ihmeissäni. Ollaan työskennelty yhdessä jo melkein 10 vuotta ja nyt sitten tämä... Toivon kovasti, että menee ohi kesäloman aikana.

ap

Vierailija
4/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kun tulee huoneeseeni niin tuntuu kuin tuhat kipinää lenteilisi ilmassa. Katselen hänen sinisiin silmiinsä enkä taida ymmärtää puoliakaan mitä hän mulle sanoo :)

Kun hän lähtee niin hymyilen vaan typeränä paikallani.

Mutta.. ne toiset puoliskot.. Eli mitään tästä ei koskaan tule. Yksipuolistakin voi olla.

Nautin siis noista hetkistä, pienistä hipaisuista, jonkunmoisesta jännitteestä. Hymyistä.

Vierailija
5/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kun tulee huoneeseeni niin tuntuu kuin tuhat kipinää lenteilisi ilmassa. Katselen hänen sinisiin silmiinsä enkä taida ymmärtää puoliakaan mitä hän mulle sanoo :)

Kun hän lähtee niin hymyilen vaan typeränä paikallani.

Mutta.. ne toiset puoliskot.. Eli mitään tästä ei koskaan tule. Yksipuolistakin voi olla.

Nautin siis noista hetkistä, pienistä hipaisuista, jonkunmoisesta jännitteestä. Hymyistä.

Ehkä minunkin pitäisi siinä mielessä "antautua" tälle tunteelle, että nauttisin siitä pienestä flirtistä ja sanailusta, mitä välillämme on. Kun mitään muuta ei kuitenkaan voi koskaan olla. Ja tämäkin voi loppua milloin vaan.

Voi itku. Miten tässä näin on käynyt.

ap

Vierailija
6/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tosin oltu koko ajan tekemisissä, vaan pääosin eri toimipisteissä. Ihastuin heti, kun aloitin työt... Ekoissa pikkujouluissa oli jo jotain pientä, siitä lähtien aina kaikissa juhlissa. Sitten lopulta juteltiin asiasta kunnolla, sen piti kai olla joku piste koko jutulle. Ei ollut, siitä se vasta kunnolla alkoi. Nyt ollaan rakastuneita. Varattuja.

Vierailija
7/7 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverin kanssa.

Varattu mies, minä olen vapaa.

Ensin oli jotaina kännisäätöä ja nyt sitten säännöllisesti seksiä.

Eli olkaa varovaisia niiden ihastustenne kanssa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi