Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatteita kirpparilla myyneet!

Vierailija
21.11.2005 |

Itse just kasailen tavaraa itsepalvelukirpparille ja laskin, että aika kasan saa myydä lastenvaatteita, että saa kasaan edes viikon vuokran 34¿! Joidenkin vaatteiden hinnat on vielä sellaisia, että joudun niitä myöhemmin laskemaan. Koitan nyt ensin kuitenkin vähän korkeammilla hinnoilla, sillä jostainhan toi myyntipöydän hintakin on saatava kasaan!

Paljonko olette itse saaneet voittoa, jos myynnissä ollut enimmäkseen lastenvaatteita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöydän vuokra tosin oli vain 16 euroa/viikko

Vierailija
2/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlainen tilpehööri ja roina menee yllättävän hyvin kaupaksi, etten sanoisi parhaiten!

miesten vaatteet huonoiten.

ja kengät menee kans huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis tahdoin sanoa että kerää kodistasi kaikki ylimääräinen turha roju niin saat niillä pöytävuokran maksettua... :)

Vierailija
4/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla oli niitten lastevaatteiden lisäks turvakaukaloa, sitteriä... kaikenlainen lasitavara yms. menee hyvin kaupaks.

Vierailija
5/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 197e viikosta. Siitä meni 15 euroa pöytävuokraan! Innostuin niin, että jatkoin täyden kuukauden ja joka viikolta sain yli 135 euroa voittoa!! Mut meillä paljon merkkivaatteita!

Vierailija
6/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäpäin voi myydä? neuvokaa daijua

Vierailija
7/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos on tosi hyvää merkkikudetta niin saa varmasti paremmat rahat kuin tavallisilla kirppareilla.

ihan tavallisia vaatteita ei kannata vaivautua huutiksessa myymään...

Vierailija
8/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä systeemi, että paikan pitäjät huolehtii rahastuksen, itse ei tarvitse siellä olla. Mulla on esim. tyttöjen punainen ulkohaalari vain 5e hintaa, tosi siisti, ei vain mene kaupaksi, bodyt, puvut, kaikki pyörii siellä.. Plussalla ollaan jo, mutta paljon saa kantaa takaisin.

Vierailija
9/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain voittoa 249 e tarkalleen ja ihan tavallsia vaatteita, ja hinnat aika korkeita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä