Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tuo Victoria vaan eri rento

Vierailija
22.05.2012 |

ja Estelle kyllä myös. Istuskelee tuolla ihan pokkana kaiken tuon hössötyksen keskellä "vasta" synnyttäneenä. Jos olisin joutunut tuohon tilanteeseen parikuisen (no vaikka puolivuotiaankin) lapsen kanssa, niin olisin pyörtynyt siihen paikkaan, tai ainakin joutunut pitkään terapiaan :) Siitä huolimatta, että olen hyvä esiintymään, enkä hermoile kovin helposti. Toisaalta onhan esilläolo Victorialle tuttu juttu, mutta luulisi silti että lapsensaanti saisi tottuneenkin hermoilemaan. Ehkä hän ei vaan näytä sitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estellekin niin tyynenä koko ajan, kerran kuulunut joku ööö.

Vierailija
2/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on jäykkä kuninkaallinen kuten kaikki kaltaisensa. Turha kuvitella muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, taidat olla varsinainen ilopilleri :D

Vierailija
4/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkää näyttää tunteitaan, ilmehtii ja nauraa, jos siltä tuntuu. Victoria, Daniel ja Estelle ovat hurmaava pikku perhe.

Vierailija
5/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sillä on kokemus ja ammattitaito, joilla se pärjää, ja pystyy yhdistämään ammattiminän ja äidin roolin, mutta ei tuo ilmaiseksi ole tullut, kuten olemme takavuosina lukeneet.

Vierailija
6/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ne oppirahat on maksettava. Symppikseltä vaikuttaa Victoria ja koko perhe. Toivon heille onnellista elämää :) ap.

Vierailija
7/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä koen olevani kyllä jo ihan normaali, synnytyksestä vajaa 3kk.

Vierailija
8/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä olisi silti voinut mennä tuonne kirkkosaliin kaiken kansan eteen kastattamaan lastani. Televisiolähetys jne.

Olisin sitäpaitsi ollut niin liikuttunut, että olisin alkanut pillittämään, viimeistään jos olisi pitänyt pitää puhe omalle lapselle /omasta lapsesta.

Vierailija
9/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Diana oli tosi sympaattinen ja hyvä ihminen, sydänten prinsessa. Kaikkea paskaa te av-mammat uskotte.

Vierailija
11/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jälkikäteen ajatellen kyllä naurattaa silloinen tilani! :D

Vierailija
12/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olisin joutunut tuohon tilanteeseen parikuisen (no vaikka puolivuotiaankin) lapsen kanssa, niin olisin pyörtynyt siihen paikkaan"

Tuosta sai sen käsityksen, että se lapsi jotenkin muuttaisi tilannetta. OT anyway..

Vierailija
13/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jälkikäteen ajatellen kyllä naurattaa silloinen tilani! :D

mikä siinä jälkikäteen nauratti?

Vierailija
14/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä. Eri maa, kulttuuri, syntymäaika, sovittu vs. rakkausavioliitto. Diana oli aatelinen, Silvia tavis, joka rakastui kuninkaalliseen. Victoria nyt vaan ON symppis, Diana vaan antoi sellaisen vaikutelman. Lällällää ;)

Vierailija
15/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olisin joutunut tuohon tilanteeseen parikuisen (no vaikka puolivuotiaankin) lapsen kanssa, niin olisin pyörtynyt siihen paikkaan"

Tuosta sai sen käsityksen, että se lapsi jotenkin muuttaisi tilannetta. OT anyway..

Lapsi muuttaa kaiken. Yksinäni olisin voinut vielä kuvitella voivani vaikka toimia tuossa esimerkiksi kummina, mutta en hormonihöyryissäni pienen vauvan kanssa. En toki tiedä, imettääkö Victoria, se vaikuttaa paljon. Ap.

Vierailija
16/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

mikä siinä jälkikäteen nauratti?

[/quote]

kuten joku tuossa hienosti kuvaili. Luulin silloin olevani ihan tavallinen oma itseni, mutta tajusin vasta imetyksen lopetettuani, miten vauvahuuruissa silloin pikkuvauvan kanssa olin.

Vierailija
17/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koe olevani enää mitenkään hormonihöyryissä, vaikka täysimetän. Juuri viikonloppuna lauloin kaverini häissä, eikä itkettänyt. Luulisin tuollaisen olevan omalla kokemuspohjallani suurin piirtein samanlainen julkinen esiintyminen kuin nuo Estellen ristiäiset (on kai Victoria ollut ihmisten ilmoilla aiemminkin?).

Mutta meitä on moneksi, ja kai tämän keskustelunavauksen oli tarkoitus herättää keskustelua?

Vierailija
18/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höppänä silloin kun vielä imetin. Sen jälkeen kyllä huvitti silloinen tahmea ajatuksenkulku jne. Olisin minäkin laulaa pystynyt!

Mutta tuo on kyllä totta, että Victorialle tuollainen esiintyminen on kuitenkin aika tuttua kauraa. Häätkin oli vähän julkisemmat kuitenkin kuin meillä taviksilla :) Ehkä häntäkin vähän jännitti, mutta ei sen kummempaa.

Vierailija
19/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla, että jälkikäteen vasta itsekin tajuan, miten epä-oma itseni tällä hetkellä olen. Pitääkin kysyä mieheltä, mitä hän ajattelee..

Mutta joo, sori OT!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän