Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 1 ystäväni FB:sä ei näy paikalla olevaksi koskaan

Vierailija
22.05.2012 |

hän ei näy siis chatissa ollenkaan?nimi ei tule sinne.

vaikka hän on edelleenkin mun fb-kaveri?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei näy.

Vierailija
2/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten minäkin olen tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvyyttään muille voi säädellä oman halunsa mukaan. Jotkut ei halua näkyä koskaan.

Vierailija
4/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut itseni offline-tilaan, vaikka muuten olen koko ajan Facebookissa kirjautuneena. En tykkää chattailla.

Vierailija
5/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut itseni offline-tilaan, vaikka muuten olen koko ajan Facebookissa kirjautuneena. En tykkää chattailla.

Vierailija
6/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen

en tykkää chattailla tai joutua yhä uudestaan ja uudestaan selittelemään tyhmille, miksen vastaa vaikka huhuillaan.

Vierailija
7/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen siellä viestit osiossa yleensä parhaan kaverini kanssa. Tietää että oon facessa vaikka oonki olevinaan offline. En vaan jaksa chattailla muitten kavereitten kaa...

Vierailija
8/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

chatti puolella.. siis siellä missä on nämä vihreä pallo jos on paikalla.

Vierailija
9/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

chatti puolella.. siis siellä missä on nämä vihreä pallo jos on paikalla.

eli offline jos on niin silloin nimi näkyy listassa mutta perässä ei ole vihreää palloa. Chatin asetuksista voi säätää kenelle näkyy tai vaikka niin ettei näy ollenkaan.

Asetukset -> Lisäasetukset

ekana vastannut

Vierailija
11/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen hän vielä näkyi, mulla on vaan muutama kaveri siellä ja nyt häntä ei näy siinä chatti listassa ollenkaan. Mutta olen edelleenkin vielä kaverina.

ap

Vierailija
12/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen hän vielä näkyi, mulla on vaan muutama kaveri siellä ja nyt häntä ei näy siinä chatti listassa ollenkaan. Mutta olen edelleenkin vielä kaverina.

ap

että hän ei vaan ole kirjautuneena sisään. Silloin ei tietenkään näy nimi listassa!

Vierailija
13/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin asetuksissa niin, että näyn vaan tietyille ihmisille paikallaolevana, suurimmalle osalle oon aina offline. Musta se chatti on epämiellyttävä, en kehtaa olla vastaamatta enkä jaksa aina sanoa, etten nyt ehdi jutella. Jos ihmisillä on jotain asiaa, se hoituu inbox-viesteillä tai puhelimitse.

Vierailija
14/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, fb saattaa olla koko ajan auki, kun olen kotona ja kone on päällä, mutta todella harvoin olen chatissa. Käytän meseä enemmän tsättäilyyn, se ei olekaan auki joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi