Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
Kommentit (200)
oikeesti ei kahta erilaista kuosia yhtä aikaa päälle. Yksiväristä sävytettynä ja siihen yhtä kuosia.
Tuossa kyllä villatakki ja vaaleanpunainen pallokuosinen mekko tai mikä olikaan, oli hyvät yhdessä.
Mut sit siellä olikin vielä ne perhoset.Oikeestiko olet sitä mieltä, että tyylistä on olemassa jotain sääntöjä, joiden mukaan menemällä on "chic". Tyylisäännöt ovat sellaisia varten, jotka eivät luota omaan makuunsa. Vähän niinkuin reseptit ruuanlaitossa.
Oma maku voi myös sanoa sen, että kahta erilaista kuosia ei yhdistetä, koska näyttää pahalta.
Oma maku voi myös sanoa, että tummansinistä ei yhdistetä mustan kanssa.
Mitään tyyliraamattuja en ole koskaan lukenut, sattuu vaan olemaan värisilmää ja tyylitajua.
Jokaisellahan on mielestään hyvä maku, eikö ;)
Siitä tuo otsikon sanontakin niinku juontaa.
Viestit 99 ja 100 ovat hänen tekstiään, samanlaisia typoja kun usklataa niin on joskus vaika olla.
Ihanaa päivää sinullekin!
Puhekieli on asia erikseen, mutta en voi ottaa tosissani aikuista ihmistä, joka kirjoittaa kcarl fatser :D Oikolukuohjelmat peliin niin helpottaa, onhan ne kuvatkin parantuneet vuosien myötä.
Hirvittää ajatella että suurin osa tämänkin ketjun kirjoittajista on äitejä. Lapsillenne opetatte kai että ketään ei saa kiusata/haukkua, että kaikki tekee virheitä, erilaisuus ei ole oikeutus syrjimiselle jne. Ja sitten kiusaatte täällä jatkuvasti porukalla yhtä tiettyä henkilöä.
Kyllä se on niin, että jos blogia kirjoittaa, olisi ihan hyvä lukea se teksti edes kertaalleen läpi ja karsia ne isoimmat typot pois. Pitäisi niitä lukijoita edes sen verran kunnioittaa. Kiireisyyteen on ihan turha vedota, virheellisen tekstin kirjoittamiseen menee ihan yhtä kauan.
oikeesti ei kahta erilaista kuosia yhtä aikaa päälle. Yksiväristä sävytettynä ja siihen yhtä kuosia.
Tuossa kyllä villatakki ja vaaleanpunainen pallokuosinen mekko tai mikä olikaan, oli hyvät yhdessä.
Mut sit siellä olikin vielä ne perhoset.Oikeestiko olet sitä mieltä, että tyylistä on olemassa jotain sääntöjä, joiden mukaan menemällä on "chic". Tyylisäännöt ovat sellaisia varten, jotka eivät luota omaan makuunsa. Vähän niinkuin reseptit ruuanlaitossa.
Oma maku voi myös sanoa sen, että kahta erilaista kuosia ei yhdistetä, koska näyttää pahalta.
Oma maku voi myös sanoa, että tummansinistä ei yhdistetä mustan kanssa.
Mitään tyyliraamattuja en ole koskaan lukenut, sattuu vaan olemaan värisilmää ja tyylitajua.
Tyyliasioissa kun ei ole olemassa käsitteitä oikein tai väärin. Tämä oli pointtini.
Siitä tuo otsikon sanontakin niinku juontaa.
tyyliasioita, esim. tuolla homssuisuus-ketjussa.
Mutta jotkut ominaisuudet voi tulla perintönä, joten ei tarvi jonkun mamman täällä tulla pätemään.
Suvussa suuria vaatetusbisneksen nimiä, sellaisia, jotka täälläkin jokainen tuntee ja lisäksi isä sellaisella alalla, että värisilmää tarvitaan.
Omassa pukeutumisessani yritän katsoa, että värit mätsää jotenkin, enkä yhdistele kaikenmaailman kuoseja, mutta silti en ole mikään huoliteltu vaan pikemminkin kuljen tukka hätäponnarilla ja ilman meikkiä.
Eli tyyliblogisti en ole, mutta värisilmää mulla todellakin on.
Tyyliasioissa kun ei ole olemassa käsitteitä oikein tai väärin. Tämä oli pointtini.
kammottavia yhdistelmiä ja rumia tyylejä ja sitten hyviä yhdistelmiä ja tyylikkäitä ihmisiä. :)
Siitä tuo otsikon sanontakin niinku juontaa.tyyliasioita, esim. tuolla homssuisuus-ketjussa.
Mutta jotkut ominaisuudet voi tulla perintönä, joten ei tarvi jonkun mamman täällä tulla pätemään.
Suvussa suuria vaatetusbisneksen nimiä, sellaisia, jotka täälläkin jokainen tuntee ja lisäksi isä sellaisella alalla, että värisilmää tarvitaan.Omassa pukeutumisessani yritän katsoa, että värit mätsää jotenkin, enkä yhdistele kaikenmaailman kuoseja, mutta silti en ole mikään huoliteltu vaan pikemminkin kuljen tukka hätäponnarilla ja ilman meikkiä.
Todella tyylitöntä ja huonoa käytöstä arvostella kenenkään toisen tyylitajua, ellei suoraan kysytä. Ja osoittaa myös sen, että koko tyyli-sanan merkitys on hiukan hämärä:D
Terveisin TaM
Todella tyylitöntä ja huonoa käytöstä arvostella kenenkään toisen tyylitajua, ellei suoraan kysytä. Ja osoittaa myös sen, että koko tyyli-sanan merkitys on hiukan hämärä:DTerveisin TaM
Kuka sulta kysyi yhtään mitään?
Siitä tuo otsikon sanontakin niinku juontaa.tyyliasioita, esim. tuolla homssuisuus-ketjussa.
Suvussa suuria vaatetusbisneksen nimiä, sellaisia, jotka täälläkin jokainen tuntee ja lisäksi isä sellaisella alalla, että värisilmää tarvitaan.Omassa pukeutumisessani yritän katsoa, että värit mätsää jotenkin, enkä yhdistele kaikenmaailman kuoseja, mutta silti en ole mikään huoliteltu vaan pikemminkin kuljen tukka hätäponnarilla ja ilman meikkiä.
En viitsis tänne tulla pätemään sukulaisteni ansioilla...
Todella tyylitöntä ja huonoa käytöstä arvostella kenenkään toisen tyylitajua, ellei suoraan kysytä. Ja osoittaa myös sen, että koko tyyli-sanan merkitys on hiukan hämärä:DTerveisin TaM
Kuka sulta kysyi yhtään mitään?
Kunhan vastasin, kun olit kommentoinut/lainannut edellistä viestiäni :)
sehän hänessä hauskinta onkin. Ihan turha sinne blogiin on mennä valittamaan, ei mene jakeluun ei.
oli kun brittiläinen Joules-merkki esiteltiin postauksessa nimeltä Tom Joule från Sverige :D Voi olla jonkun mielestä taas sitä pilkunnussimista, mutta mua naurattaa vieläkin. Joku kyllä korjasi asian, joten sitä postausta ei ole alkuperäismuodossaan valitettavasti nähtävissä.
Joku väitti ettei Jarna halua ottaa opikseen kun joku vinkaa irheistä. Aika ristiriitaista, kun nimenomaan on korjannut kaikki sellaiset virheet, joista on huomautettu :)
Rapatessa roiskuu. Minusta on hyvä, että tekee, usklataa ja toimii. Mitä siitä jos joskus tulee pieniä virheitä! Tai useinkin! Ei yhtikäs mitään! Se hiertää vain muutamaa av-mammelia, joka on muuten ihan oikein niille. On opittava elämässä muutama asia, kuten se ettei toisia voi muuttaa, vain itseään. Lisäksi, jos stressaantuu ja harmistuu ympärillään olevista pikkuasioista koko ajan, on elämä sellaisella ihmisellä ja hänen läheisillään hyvin vaikeaa. Kannattaa hakea apua kontrollipakkoonsa.
Täähän on muuten saletisti Jarna itse! Hei Jarna! Ei kai täällä kukaan nyt sentään ahdistunut tai stressaantunut sun typoista ja asiavirheistä ole. :) Päin vastoin, blogisi on ihan parasta viihdettä. Jatka samalla meitä valistavalla linjalla! Nyt tiedetään että kebab on Saksasta ja että siellä on joku Trandeburgin porttikin. Enemmän hupia saadaan kun et korjaa asia- ja kirjoitusvirheitäsi :)
Barcan reissuraporttia ootellessa...
oli kun brittiläinen Joules-merkki esiteltiin postauksessa nimeltä Tom Joule från Sverige :D Voi olla jonkun mielestä taas sitä pilkunnussimista, mutta mua naurattaa vieläkin. Joku kyllä korjasi asian, joten sitä postausta ei ole alkuperäismuodossaan valitettavasti nähtävissä.
Joku väitti ettei Jarna halua ottaa opikseen kun joku vinkaa irheistä. Aika ristiriitaista, kun nimenomaan on korjannut kaikki sellaiset virheet, joista on huomautettu :)
Rapatessa roiskuu. Minusta on hyvä, että tekee, usklataa ja toimii. Mitä siitä jos joskus tulee pieniä virheitä! Tai useinkin! Ei yhtikäs mitään! Se hiertää vain muutamaa av-mammelia, joka on muuten ihan oikein niille. On opittava elämässä muutama asia, kuten se ettei toisia voi muuttaa, vain itseään. Lisäksi, jos stressaantuu ja harmistuu ympärillään olevista pikkuasioista koko ajan, on elämä sellaisella ihmisellä ja hänen läheisillään hyvin vaikeaa. Kannattaa hakea apua kontrollipakkoonsa.
Täähän on muuten saletisti Jarna itse! Hei Jarna! Ei kai täällä kukaan nyt sentään ahdistunut tai stressaantunut sun typoista ja asiavirheistä ole. :) Päin vastoin, blogisi on ihan parasta viihdettä. Jatka samalla meitä valistavalla linjalla! Nyt tiedetään että kebab on Saksasta ja että siellä on joku Trandeburgin porttikin. Enemmän hupia saadaan kun et korjaa asia- ja kirjoitusvirheitäsi :)
Barcan reissuraporttia ootellessa...
Enpäs todellakaan ole Jarna, vaikka usein kyllä haluaisinkin. Hänellä riittää virtaa, ihailen suuresti.
Minulla tosiaan tulee paljon kirjoitusvirheitä, olen kärsinyt koko ikäni lukihäiriöstä. Siksi varmaan sympatiseeraankin Jarnaa niin kovasti, vaikka en teidä onko hänellä lukihäiriötä vai ei.
Taas oli av-mammat väärässä, kuten niin monesti muulloinkin ;)
Minua ällöttää tämä yhden henkilön lynkkaaminen vuodesta toiseen. Olette karmeita.
joku kehtasi vastata Jarnalle omilla kasvoillaan, vastaus vain oli todella nolo, eli opikseen ei Jarbuska halua ottaa missään nimessä. Minua häiritsee suunnattomaasti tuo Barca-asia, koska se tarkoittaa todellakin vain sitä futisjoukkuetta, vaikka teidän kamut Kolkontaipaleelta käyttäiskin sitä nimitystä.
Minusta on lukijoita loukkaavaa tehdä noinn paljon kirjoitusvirheitä, niistä voi helposti päästä eroon vaikka ihan vain lukemalla oman tekstinsä läpi.
..että yksi nettikiusaaja sai kasvot. Onkohan tämä sama tyyppi jota haastateltiin Perhe -lehteen? ;)
En pidä ko. blogista yhtään, mutta tämä ketju on kyllä nettikiusaamista.
Mitä muuten tarkoittaa noinn? Kommentin kirjoittajakaan ei näemmä oikein osaa.. :D
Ja en muuten ole Jarna. :D
Mammat tönöttää koneella yötäpäivää hikiverkkareissaan ja imettää toisessa kainalolla.
buaaahhahhhaaahhha :D
palatakseni alkuperäiseen aiheeseen - jos henkilö kirjoittaa Trandeburg, se ei kyllä mielestäni viittaa "lukihäröön" vaan huonoon kuuloon. Kuullut yksinkertaisesti väärin sanan Brandenburg, eikä ole jaksanut tarkistaa kirjoitusasua myöhemmin. Mutta huippunoloahan tuo on, kun siitä muille kirjoittaa väärin.
...hän varmaan on hankkinut netistä paljon tietoa ja kirjoittanut sanan väärin. Vain av-lla voi tapahtua tämä, että yhdestä kirjoitusvirheestä ja kaupungin kutsumanimesta intetään ja väitellään sivutolkulla! Tämä on niin koominen paikka! :D
Koska tänne ketjuun ilmaantuu ihmisiä, jotka kertovat, että kirjotusvirheet ja asiavirheet ovat vähäpätöisiä..
palatakseni alkuperäiseen aiheeseen - jos henkilö kirjoittaa Trandeburg, se ei kyllä mielestäni viittaa "lukihäröön" vaan huonoon kuuloon. Kuullut yksinkertaisesti väärin sanan Brandenburg, eikä ole jaksanut tarkistaa kirjoitusasua myöhemmin. Mutta huippunoloahan tuo on, kun siitä muille kirjoittaa väärin.
eilisestä asti :)
Eli jos olisi typo, niin siinä olisi lukenut Rbandenburg tai jotain vastaavaa, mutta nyt oli tosiaan Trandeburg. Eli ei tiennyt mistä kirjoitti?
Ja tylyhän se kommentti niistä virheistä huomauttaneelle oli. Asenne oli mielestäni selittelevä ja puolusteleva, ärtynytkin.
Kuitenkin olen edelleen sitä mieltä, että jos suosittua blogia pitää, niin voisi lukijoita myös arvostaa sen verran, että näkee oikolukemisen vaivan.
Ja mä en ainakaan enää imetä ketään ja Brandenburgilla olen käynyt, ettei mun ainakaan tarvi kateellisena olla.
Jarnan yhdistelmistä sentään on todisteita netti vääränä.
Huomioi sinä muka-hauska-kommentoija myös se, etä tuossa Nöpön "pilkkua ja perhosta"-asussa oli helmet ja pinnit persikan väriset ja asun pilkut kuitenkin vaaleanpunaiset. Se on todellakin no-no.
Ja ei käy edes niin, että laittaa samaa kuosia olevat shortsit ja kengät, vaikka ruutukuosia, JOS ne kengät ja shortsit on eri väriset.
Kommentoija hyvine makuinen ja tyylitajuineen taitaa olla Robinin stylisti. :D