Löysin mieheltäni näppylöitä
eilen esinahan alta kun otin häneltä suihin. Mitähän ne mahtaa olla? Tiedän ettei mieheni ole ainakaan pettänyt minua kenenkään kanssa, hänellä ei ole siihen ollut mahdollisuutta. Itse sen sijaan petin miestäni pari kuukautta sitten. Nyt minua pelottaa että olenko saanut jonkun taudin ja levittänyt sen miehellenikin ja jään pettämisestä kiinni. Nyt oikeasti pelottaa.
Kommentit (19)
Liukkarit tai kumi voi myös aiheuttaa allergiaa.
mutta nämä ovat isompia ja kovempia
ap
Tod näk sinulta saatu, sinulla oireettomana. Jos rakkulat ovat kipeitä, se on herpes. Kondylooma ei ole kivulias. Tietenkin voit yrittää selittää, että miehellä on ollut tauti vuosia oireettomana, ja nyt puhjennut. Onko mies edes huomannut näppyjä?
Oon nähnyt just tollasen kuvaamasi tapauksen... Kondylooma kannattaa hoitaa, ettei mee pahaksi. Se penslataan tai sitten jäädytyshoito nestemäisellä typellä. Jälkimmäinen on kamalaa, parin viikon välein jäädytyshoito, se on kivuliasta.
Eihän tämä ole todellista että minulle voi käydä näin
Eihän tämä ole todellista että minulle voi käydä näin
Ensin vähän kutinaa, sitten näpyt. Sain kumppanilta, jolla ei ollut mitään näkyviä oireita. Herpeksen sain oireettomalta, joka oli saanut sen oireettomalta kihlatultaan. Se, keltä herpeksen sain, oli saanut oireita, mutta nyt oli oireeton kausi. Ihmiset ei näistä puhu kauheesti seksikumppaneilleen.
Ja herpes. Vertaa kuvia mieheesi :-)
Ensin vähän kutinaa, sitten näpyt. Sain kumppanilta, jolla ei ollut mitään näkyviä oireita. Herpeksen sain oireettomalta, joka oli saanut sen oireettomalta kihlatultaan. Se, keltä herpeksen sain, oli saanut oireita, mutta nyt oli oireeton kausi. Ihmiset ei näistä puhu kauheesti seksikumppaneilleen.
kuvassa samanlaisilta kuin miehelläni
ap
Kukkakaalimaisuutta on harvalla. Mulla oli kaksi nuppineulanpään, ehkä vähän pienempiäkin, näppyä häpyhuulissa. Sukupuolien tautien poliklinikalla totesivat että kondylooma. Ja se mies, jonka oon nähnyt, oli just esinahan alueella pir
Noi googlen kuvat ei ollu sellasia joita mä olen nähnyt vaan ääritapauksia. Mutta jos miehesi ei ees huomaa niitä anna olla!
Tarvitsevat ilmeisesti aina tuon mekaanisen poiston, eivät taida muuten lähteä ikinä pois?
Minulla oli näppyjä tosi paljon. Sain jotain lääkettä penslaukseen ja ajan lääkärille poistoon. Penslauksella ja jonossa aikaa odottaessa hävisivät itsestään sekä minulta että mieheltä.
Ja samat imeskelevät mammat kohta kyselemässä, että uskaltaako syödä makkaraa jolla eilinen myyntipäivä ;(
Yöks! Testeihin siitä!
joten mieti kun seuraavan kerran imeskelet.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/suuseksi-aiheuttaa-syopaa/art…
Punainen näppylä kullin päässä on terska
Ja on aina ollut.