Jos haluatte laihtua
niin rullaluistelkaa! Kertakaikkiaan supertehokasta reisille ja perseelle. Siinä häviää myös vatsaakin!
Kerran päivässä vähintään 10 kilsaa – eli pari kertaa viikossa EI RIITÄ!!!!!
Kommentit (31)
niin rullaluistelkaa! Kertakaikkiaan supertehokasta reisille ja perseelle. Siinä häviää myös vatsaakin!
Kerran päivässä vähintään 10 kilsaa – eli pari kertaa viikossa EI RIITÄ!!!!!
esim. reipas kävely, on hyvä juttu, jos sitä tekee joka päivä yhtä kauan kuin 10 km rullaluistelu kestää.
Toi ei pidä paikkaansa, koska kävely ei rassaa jalkoja, alaselkää ja reisiä yhtä paljon. Sun pitäs kävellä aika helkkarin pitkä matka, ainakin 100 km, jotta saisit samat tehot!
Tsorge :)
päivittäin liikunta, vaikka edes reipas kävely, on hyvä juttu ja tehokasta. Ei toki lainkaan sama kuin rullaluistelu. Mutta paino siis tuolla PÄIVITTÄIN....
pitää luistella aina kun mahdollista, miten vois ottaa 5v:n mukkaan? perkele, kun ei o lapsenlikkaa eikä miestä. Luisteleminen oli ennen mun intohimo!!
Tai sitten menet jonnekin rullaluisteluradalle, parkkipaikalle ym. jossa 5v voi tehdä omiaan reunalla.
Minullakin on 5 vuotias lapsi ja monena kesänä on käyty Helsingissä Pirkkolan rullaluisteluradalla luistelemassa. Lapsi luistelee omaa tahtiaan, minä omaa. Lisäksi olen käynyt rullaluistelemassa niin että lapsi pyörää pyörällä vieressä. Olen totaali yh, joten lapsi ei ole este rullaluisteluun vaan halu. Tänä keväänä ei ole tullut kertaakaan viellä käytyä rullaluistelemassa, mutta ehkä tänään lähdetäänkin lenkille.
Mä palkkasin personal trainerin. Tuntemattomalle on paljon hankalampi keksiä tekosyitä miksi ei ole noudattanut sovittua.
Luulin aina että tuo olis älyttömän kallis ratkaisu, mutta kerran kuussa tapaan häntä ja noin satasen maksaa. Palvelu sisältää liikuntaohjelmaa, ei pelkästään salia vaan myös lenkkeilyä, uintia, ratsastusta... Mitä nyt ikinä olen mukaan toivonut. Lisäksi tsekattiin ruokailut.
Voin lämpimästi suositella! Jos auton huoltoon on valmis laittamaan satoja euroja vuodessa, kyllä itsensä hyvinvointiin pitäisi olla valmis panostamaan myös :)
T: Näyttää siltä että olen vuosien taistelun jälkeen tänä vuonna ihannemitoissani!
mullei ole paino-ongelmaa, imetys on vienyt kaiken ylimääräisen ja enemmänkin... Mutta aerobistakuntoa pitäisi kohottaa ja olen haaveillut jostain astangajooga- tai pilatestyyppisestä venyttelyharrastuksesta. Ehkä se pilates voisi olla mulle sopiva, tai jooga jossa ei kumarrella patsaille!
Meillä on 6-kuinen vauva jota pitää imettää parin-kolmen tunnin välein, ok-talon sisä- ja ulkotyöt, ruoanlaitto, pyykinpesu, siivous, ekaluokkalaisen kanssa pitää seurustella + tarkistella läksyt, kahden teinin asiat pitää hoitaa... Se on kiva että joillain riittää aikaa harrastaa, mutta minulla ei. Ja illalla kun olen kaikki päivän hommat tehnyt en todellakaan JAKSA lähteä enää lenkille tai salille tai rullaluistelemaan; ) T. Läski 4:n lapsen äiti
Suurin osa noista on tekosyitä.. Vaikka et nyt just menis rullaluistelemaan niin sähn voit käydä sen vauvan kanssa vaikka juoksemassa kun laitat sen vaunuihin. Ei siellä omakotitalossa nyt sisä- ja ulkotöitä ole niin paljon ettet ehtisi tuntia päivässä liikkua ja harrastaa sillä välin kun muut lapset ovat koulussa. Ja tiedätkö mitä, liikunnasta just saa sitä energiaa että jaksaa tehdä muutakin.Nimim. juuri salilta tullut
Sanoinko jossain etten liiku lainkaan? Vastasin ap:lle, jonka mukaan pitäisi _rullaluistella_ 10 km joka päivä...
Ja ei, en todellakaan jaksa enää lähteä liikkumaan sitten kun lapset nukkuvat ja saan vihdoin omaa aikaa. Tasan varmasti makaan sohvalla ja katselen hyviä elokuvia: ).
Kuka mistäkin tykkää.
Meillä on 6-kuinen vauva jota pitää imettää parin-kolmen tunnin välein, ok-talon sisä- ja ulkotyöt, ruoanlaitto, pyykinpesu, siivous, ekaluokkalaisen kanssa pitää seurustella + tarkistella läksyt, kahden teinin asiat pitää hoitaa...
Se on kiva että joillain riittää aikaa harrastaa, mutta minulla ei.
Ja illalla kun olen kaikki päivän hommat tehnyt en todellakaan JAKSA lähteä enää lenkille tai salille tai rullaluistelemaan; )
T. Läski 4:n lapsen äitiItse olin ennen samanlainen ja keksin vaikka mitä tekosyitä. Nyt liikunta on osa elämääni ja aikaa kyllä löytyy.
Minulla on vauva ja 3-vuotias. Niin ja se omakotitalokin kaikkine hommineen ;) Lenkkeilen lähes päivittäin niin, että vauva on vaunuissa ja isompi pyöräilee tai on seisomalaudan kyydissä. Mies tulee kotiin viiden aikaan ja lähdenkin pari kolme kertaa viikossa jumppiin (näistä kerroista yksi on yleensä viikonloppu). Lisäksi teen keikkaluontoista työtä joskus iltaisin ja viikonloppuisin ja kuljen työmatat pyöräillen.
Sinun tilanteesihan on vielä helpompi liikunnalle, kun sinulla on vain vauva päivisin hoidettavana, kun muut ovat koulussa! Vauvan päikkäriaika on oiva aika lenkkeilylle, mikäli vauva ei muutoin viihdy vaunuissa. Ja kannattaa varmaan valjastaa miestä ja teinejäkin ottamaan osaa kotitöistä. Tekosyitä todenteolla.
vaikka olen vanha 5 lapsen äiti, olen huippukunnossa. aina on ollut aikaa pitää kunnosta huolta, vaikka on pitänyt hoitaa omat työt, talo, ruoat, lapset, läksyt, yms yms.
parole, parole.
mä pysyisi edes pystyssä!
hengestäni pääsisin,jos tälläisenä 90 kiloisena rupeisin tuolla teutaroimaan niitten kanssa!Kyllä pysyt, kun minäkin pysyin pari vuotta sitten 85-kiloisena! Laitat kaikki suojukset päälle ja menet aluksi ihan hiljaa, sitten 3. lenkkikerralla huomaat, että vauhtia alkaakin tulla mukavasti :)
Pidät kuitenkin aina kaikki suojukset päällä.
Ja sitten sen lisäksi menet pyörälenkille joka päivä.
Ja kaiken lisäksi armottomasta rääkistä tulee ihan sikahyvä olo henkisestikin! :)
ap
kokeilin meinaa toissa vuonna luistelua,ja se kyllä päätty ikävästi,konttasin lähinnä nolona pois..
mutta ihanan kannustava olet kyllä!!
mä tiedän että mun pitäs liikkua,kolestroli arvot kirkuu,diabetes kolkuttaa ovella,verenpaine lääkitys päällä ja astma on paha. ja siltikin olen vaan tänäkin päivänä ähmällä syöny herkkuja ja maannu sohvalla! :/ mistähän sais jonkun piiskurin laittamaan tämän läskin liikkeelle??
Mä palkkasin personal trainerin. Tuntemattomalle on paljon hankalampi keksiä tekosyitä miksi ei ole noudattanut sovittua.
Luulin aina että tuo olis älyttömän kallis ratkaisu, mutta kerran kuussa tapaan häntä ja noin satasen maksaa. Palvelu sisältää liikuntaohjelmaa, ei pelkästään salia vaan myös lenkkeilyä, uintia, ratsastusta... Mitä nyt ikinä olen mukaan toivonut. Lisäksi tsekattiin ruokailut.
Voin lämpimästi suositella! Jos auton huoltoon on valmis laittamaan satoja euroja vuodessa, kyllä itsensä hyvinvointiin pitäisi olla valmis panostamaan myös :)
T: Näyttää siltä että olen vuosien taistelun jälkeen tänä vuonna ihannemitoissani!
kuis paljon sait kiloja pois?
ja onnittelut siitä!
ihmeellistä on siinä jos juoksee vauvan kanssa? :O Minä ainakin juoksen, vauva vaunuissa! :O Ja niin näyttää tekevän moni muukin mitä olen nähnyt.
Meillä on 6-kuinen vauva jota pitää imettää parin-kolmen tunnin välein, ok-talon sisä- ja ulkotyöt, ruoanlaitto, pyykinpesu, siivous, ekaluokkalaisen kanssa pitää seurustella + tarkistella läksyt, kahden teinin asiat pitää hoitaa... Se on kiva että joillain riittää aikaa harrastaa, mutta minulla ei. Ja illalla kun olen kaikki päivän hommat tehnyt en todellakaan JAKSA lähteä enää lenkille tai salille tai rullaluistelemaan; ) T. Läski 4:n lapsen äiti
Suurin osa noista on tekosyitä.. Vaikka et nyt just menis rullaluistelemaan niin sähn voit käydä sen vauvan kanssa vaikka juoksemassa kun laitat sen vaunuihin. Ei siellä omakotitalossa nyt sisä- ja ulkotöitä ole niin paljon ettet ehtisi tuntia päivässä liikkua ja harrastaa sillä välin kun muut lapset ovat koulussa. Ja tiedätkö mitä, liikunnasta just saa sitä energiaa että jaksaa tehdä muutakin.Nimim. juuri salilta tullut
Sanoinko jossain etten liiku lainkaan? Vastasin ap:lle, jonka mukaan pitäisi _rullaluistella_ 10 km joka päivä...
Ja ei, en todellakaan jaksa enää lähteä liikkumaan sitten kun lapset nukkuvat ja saan vihdoin omaa aikaa. Tasan varmasti makaan sohvalla ja katselen hyviä elokuvia: ).Kuka mistäkin tykkää.
Kyllä riittää jos imee paskaa lenkin aikana.
Pysähdyt vain jokaisen koirankakan luo ja imaiset.
Hmmbrrllmmm... Lurps hyvältä maistuu!!! Kokeile sinäkin!
Suurin osa noista on tekosyitä.. Vaikka et nyt just menis rullaluistelemaan niin sähn voit käydä sen vauvan kanssa vaikka juoksemassa kun laitat sen vaunuihin. Ei siellä omakotitalossa nyt sisä- ja ulkotöitä ole niin paljon ettet ehtisi tuntia päivässä liikkua ja harrastaa sillä välin kun muut lapset ovat koulussa. Ja tiedätkö mitä, liikunnasta just saa sitä energiaa että jaksaa tehdä muutakin. Nimim. juuri salilta tullut
Sanoinko jossain etten liiku lainkaan? Vastasin ap:lle, jonka mukaan pitäisi _rullaluistella_ 10 km joka päivä... Ja ei, en todellakaan jaksa enää lähteä liikkumaan sitten kun lapset nukkuvat ja saan vihdoin omaa aikaa. Tasan varmasti makaan sohvalla ja katselen hyviä elokuvia: ). Kuka mistäkin tykkää.
Sanoit. Sanoit että
Se on kiva että joillain riittää aikaa harrastaa, mutta minulla ei. Ja illalla kun olen kaikki päivän hommat tehnyt en todellakaan JAKSA lähteä enää lenkille tai salille tai rullaluistelemaan .
Ja lisäksi sanoit itse olevasi läski. Joten mitä ilmeisimmin et siis liiku, vaikka kuten moni muukin jo totesi, ehtisit kyllä jos vaan haluaisit. Ekaluokkalainenkin on vähintään sen 4h päivässä koulussa, siinä välissä ehtii parit imetykset ja imetysten välissä lenkille. 10 kilsan rullaluistelu kestää sellasen reilut puol tuntia jos ei ole kovassa kunnossa, joka tapauksessa alle tuntiin menee.