Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku, jota EI kiinnosta Estellen kastejuhla?

Vierailija
22.05.2012 |

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Lapsia syntyy koko ajan ja heitä kastetaan, ei se nyt mikään ihme juttu ole että täytyisi koko tapahtuma lähettää kaikelle kansalle.

Ja ei, en ole kateellinen. Omia lapsia ei ole kastettu, saavat sitten aikuisina itse päättää, liittyvätkö kirkkoon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pääsi, ehkä se vika on siellä.

Näen huomenna kuvan tilaisuudesta lehdestä, se riittää. Enempää ei kiinnosta. Lisäksi tuo "suloinen Estelle". Mielestäni kaikki vauvat ovat suloisia.

no mun mielestä ei todellakaan ole, rumia vauvoja on ja Estelle on jotenkin aivan extrasuloinen söpöliini.

Mutta nuo ristiäiset ja kuninkaallisten touhut ei sinäänsä kiinnosta, tämä perhe vain vaikuttaa sympaattiselta.

Olen kanssasi samaa mieltä että osa vauvoista on aika hirvittävän näköisiä, mutta ei tuo estelle ole kyllä mistään suunnasta katsottuna ainakaan söpö.

Vierailija
22/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen huomenna kuvan tilaisuudesta lehdestä, se riittää. Enempää ei kiinnosta. Lisäksi tuo "suloinen Estelle". Mielestäni kaikki vauvat ovat suloisia.

no mun mielestä ei todellakaan ole, rumia vauvoja on ja Estelle on jotenkin aivan extrasuloinen söpöliini.

Mutta nuo ristiäiset ja kuninkaallisten touhut ei sinäänsä kiinnosta, tämä perhe vain vaikuttaa sympaattiselta.

Olen kanssasi samaa mieltä että osa vauvoista on aika hirvittävän näköisiä, mutta ei tuo estelle ole kyllä mistään suunnasta katsottuna ainakaan söpö.

Estellehän on harvinaisen nätti vauva! Isot, kirkkaat kauniit silmät ja söpöt piirteet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei vois vähempää kiinnostaa Ruotsin kuninkaalliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän